søndag 27. desember 2009

Goood juul!



Da er julaften over. Kan fortelle at det var ganske trist å sitte her på julaften og ikke åpne en eneste gave:( Men er veldig glad for at jeg har en så flott vertsfamilie! På 1. juledag, dagen vi åpner gaver i USA, fikk jeg en uventet gave fra julenissen! =O Men i og med at det er fire unger her som tror på julenissen, kunne jeg liksom ikke spørre hvem som var nissen. Hehe. Så jeg går nå rundt her og undrer.

Jeg har sovet på sofaen alle dagene her, bortsett fra den første, og det vil si at jeg blir vekket mellom klokken 6 og 7 hver morning! Og jeg er ikke akkurat den største morgenfuglen for å si det sånn. Har vært å stått på ski to dager, på leieski! :O Men, men. Vertsfamilien min var kjempe søt og lånte meg boblebukse, lue, votter og alt annet jeg trengte! Og de betalte tilogmed for heiskort og skileie for meg! De er så søte :) Det jeg kan si om amerikanske skibakker er at alle heisene er stolheiser! har sett to heiser eller no som ikke er stolheis! Og stolheisene her har ikke sånn derre sikkerhetstang som du tar ned, veldig skummelt! Og hvis de først har det, så har de ikke sånn beinstøtte. Meeen, hittill har jeg hatt en kjempe fin jul, selvom jeg har savnet alle og enhver hjemme som jeg vanligvis feirer jul med! :(

Håper virkelig pakken jeg sendte til Norge kommer frem snart! Den til Thailand kom frem på lille julaften! Skal reise hjem fra Tahoe i morgen, så blir spennende og se om det er en pakke eller to der til meg :)



Min vertsbestefar, meg og Whitney på ski

I morges snødde det som bare det! Veldig koselig!

3 kommentarer:

  1. Kjære Susanne,
    vi har akkurat lest bloggen din fra Tahoe, og da fant bestemor frem to amerikanske sjokoladebiter. Tusen takk!

    SvarSlett
  2. Takk for det fine jule-kortet jeg fikk i dag. Og for de fine koppene på julaften.
    Vi hadde en flott feiring på fjellet, men det kom så mye snø at vi trodde vi måtte over-vintre. Fant ut at vi kunne kjare oss med mat frem til mars.
    Men vi fikk hjelp av en bonde med snøfreser, så vi kom da ut.
    Ha et GODT NYTT ÅR.
    Klem fra Monne

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig SMS.
    Klem fra Monne

    SvarSlett