søndag 20. desember 2009

Vil ikke Vil ikke Vil IKKEE...

Min største frykt da jeg skulle reise til USA var at jeg skulle legge på meg! For jeg har hørt såå mange mennesker som har vært her og har lagt på seg. Au pairen som var i min vertsfamilie før meg sa tilogmed at det var umulig og ikke legge på seg mens du er her! Og i min store frykt for å legge på meg, har jeg trent og trent og trent. Resultatet er at jeg nå er nesten 2 kg lettere enn da jeg forlot den norske mark! Og nå har jeg også meldt meg på et fag som heter basketball, og da er det på en måte tvunget trening! Så hvis alt går etter planen, kommer jeg ikke til å være nooe tyngre når jeg kommer hjem, enn da jeg dro! Å nei, har ikke sluttet å spise godteri, det er nemlig en del av mitt levesett. Hehe.

Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal opp til Taho, og de har heldigvis internett der, slik at jeg kan oppdatere dere der hjemme.. Hurraaa!!



Nå har jeg nettopp satt over penger fra min sparekonto til BSU, som den flittige spareren jeg er! Var veldig trist å vite at de pengene kan jeg ikke bruke igjen før jeg skal bygge meg et hus! Stakars sparekontoen min, nå gråter den fordi jeg stjal pengene dens og ga den til BSUen =( Og jeg gråter noen tårer jeg og. Men når det blir i slutten av mai og jeg får igjen på skatten, kommer jeg til å være veeeldig glad for at jeg gjorde det! (Håper mai kommer fort)

2 kommentarer:

  1. Akkurat det er jeg redd for også, så jeg kommer sikkert til å trene så mye jeg har mulighet til:) Leste et sted at de fleste au pairene legger på seg rundt 7kg på et år, og det blir ikke aktuelt for meg!:P

    SvarSlett
  2. haha. saklig at jeg kommer til å legge på meg syv kg! for at det skal skje må jeg nok bytte familie til en som bare spiser fast food! oog jeg må slutte og trene

    SvarSlett