fredag 11. desember 2009

Andre mnd film!

I går var jeg og Petra på Ikea i forsøk på å muntre meg litt opp etter at Martin dro hjem. Det endte med at jeg kjøpte saker og ting for $43 dollar. Kjøpte egentlig ikke så mye viktig bortsett fra en lyspære som jeg har trengt siden jeg var på Ikea sist, fordi det er umulig å finne den lyspærer til Ikea lamper, andre steder enn Ikea. Så nå har det endelig tent et lys for meg :D
Jeg fikk også kjøpt meg sjokolade flarn og vaniljedrøm, som er julekaker for de som ikke visste det. Jeg har også kjøpt julegaver til Frances og Katie slik at de blir glade :)

Nå har jeg også endelig greid å laste opp filmen for min andre mnd. Enyoy!


1 kommentar:

  1. Gleder meg til Hawaii bilder!! Fin film det her og da:) vil se mere film og færre bilder... klemzz mamma

    SvarSlett