mandag 21. desember 2009

Prinsesse film! Johooo!


I dag har jentene sin første ferie dag fra skolen der jeg jobber. Vi var på kino å så på The Prinsess and the Frog. Veldig fantastisk bra film altså! Var litt for lang for meg. Hehe. Men var vel kanksje ikke for min entertainment at vi var der. Trooor kanskje filmen var mer for mine søte små vertsbarn som liker prinsesser og happy ever after barnefilmer. Meeen, jeg skal ikke klage på å få betalt for å sitte på kino og spise popcorn og drikke brus. Hehe. Er ikke noe av det værste jeg gjør med barna, er egentlig ganske koselig =)

Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal dra opp til Lake Tahoe. Kommer nok ikke til å få så mye privatliv der oppe, i og med at jeg må sove på sofaen halvparten av tiden. Skulle egentlig sove på sofaen hele tiden, men siden mine vertsforeldre er så søte og sover på sofaen også, får jeg hvertfall eget rom deler av tiden!

Tuusen takk til Eivind og Tone (mest Tone tror jeg) som har sett meg et kjempe søtt julekort med bilde av Eirik på! Var veldig koselig og få en liten hilsen fra den lille søte familien!
Og må ikke glemme min søte mamma som har sendt julekalender til meg! Er veldig taknemlig over de søte gavene jeg får hver dag :) Hver gang jeg åpner en gave tenker jeg på deg mor:) Liker sjokolade :D


Så på en video av den søte byen Drøbak i går, og fikk veldig julestemning. Selvom han sier at Norge er en liten by og at han fremstiller Norge som et land der man bor i gammeldagse hytter med julemarsipan med norskeflagg i. Hehe. Kan vel dele linken med dere siden jeg er så snill =)

Drøøøbak<3

1 kommentar:

  1. Jeg vet du digga filmen innerst inne:) Hehe.
    Du hadde virkelig en tøff arbeidsdag ser jeg, nå må du ikke slite deg helt ut da kjære :P

    Klem Martin

    SvarSlett