mandag 1. mars 2010

Hey dude

Sorry for lite skriving siste uke, men som sagt har jeg jo hatt besøk. Kommer nok ikke til å legge ut noen film fra dette besøket, siden vi gjorde faktisk ingenting som var verdt å dokumentere med bilder. Dette kommer mest sannsynligvis av at jeg nektet å gjøre noe turist aktig som golden gate, alcatraz, trikk og andre morsomme ting, fordi jeg gjorde dette for to uker siden! Men selvom vi ikke oppsøkte slike flotte severdigheter, greide vi selvfølgelig og bli fanget i en kinesisk parade, i anledning Kinesisk Nyttår. AAAh, for en fantastisk oppvisning. Det som var så teit var at folka i paraden gikk i sånne puljer, så det kunne gå to min fra noen gikk forbi, til de neste kom. Så derfor trodde Martin og jeg at paraden var ferdig, selvom den nettopp hadde begynt. Meen, det bra med paraden var at Martin kjøpte sukkerspinn til meg! ROSA! AAah, good times.

Vi har brukt massa penger da. Det er bra. Kjøpt meg to nye par sko! ÅÅhh, nå skal jeg kjøre Martin til toget om 1 time :( Men er ikke såå lenge til jeg ser han igje
n.. Jo! Også på mandagen som var, da hadde jeg vært her i 5 mnd! Hurray! Okei, greit. Hade





Ps: Camilla (søster) har begynt og blogge igjen for min skyld! (eller fordi hun egentlig veldig gjerne ville, men hadde ingen grunn for å starte igjen, og nå benyttet anledningen..) http://www.clundblad.blogspot.com/ (neeei, jeg har ikke hermet etter henne når det gjelder sidenavn, lover..)

1 kommentar:

  1. Høres ut som dere har det bra! Sikkert deilig å bare ta det med ro og ikke være turist:)
    Klem mamma

    SvarSlett