onsdag 27. januar 2010

Oppsummering

Helgen: husker ikke så mye hva jeg gjorde egentlig, lørdag kveld jobba jeg (jippi) og søndag kveld var jeg på kino :) Leap Year

Mandag: var på min første pianoklasse. Var ikke så veldig gøy. Det var 24 pianoer stabla inn i et lite rom, og alle satt og slo på tagentene samtidig. Hvis man var heldig kunne man faktisk høre hva man spilte en gang inni mellom. (Piano varte i 3 timer og resulterte i store ryggsmerter. Jippi)

Tirsdag: første basketball klasse. Regnet høljet ned, og vi (jeg og Petra) kunne ikke finne en parkeringsplass! Er det mulig? Det er typ 8 svæære parkeringsplasser rundt campus, men ingen ledige til meg! Så kom for sent til første time, selvom vi dro 50 min før timen startet hjemmefra, og det tar 20 min å kjøre dit! Men vi spilte ikke basketball uansett, vi bare snakket. Det var meg, en annen jente og to andre jenter som så ut som gutter, så de telles som gutter, oog masse gutter i klassen. Føler at jeg kommer til å få en dårlig karakter i basket med tanke på alle gutten :(

Så på kvelden var jeg på turning! Det var kjempe gøy, og jeg skjønner ennå ikke hvorfor jeg noengang sluttet med det! Dummeste jeg har gjort. Hvertfall, det tok meg bare så mye som 1,5 time hver vei til turninge! Drit gøy. Så tror jeg kommer til å bytte klubb etter det jeg har betalt for er over. Gidder ikke bruke tre timer hver tirsdag på tog og trikk. Meen, noe fantastisk skjedde i går på turningen. Jeg tok en flikk-flakk(eller hvordan det skrives) for første gang i mitt liv! Var ikke meningen at jeg skulle gjøre det da, skulle egentlig bruke en sånn derre hjelpe ting som man liksom skal rulle over. Vanskelig og forklare. Men hvertfall, det som skjedde var et jeg tok for mye sats. Så hoppa bare likesågodt over hele den derre hjelpesaken, og vips tok jeg en flikkflakk uten hjelp. Såå stolt er jeg. Hun dama bare; ja, da vet du hvordan du gjør det. Så tok hun bort hjelpesaken. Også gjorde jeg det uten noe hjelp :) Jeg er sååå flink. (Hvorfor lærte jeg aldri det på mine fire år som turner? Det er noe gærent med Norge, eller meg som hopper over hjelpetingen)

(Eneste grunnen til at dette bildet passer inn er fordi innlegget handler om MEG. Slik som de fleste innlegg gjør :) Men det er vel derfor dere leser bloggen, siden dere vil høre om meg? Ikke sant?!)


Og! Snakket med Camilla. Hun sa at jeg har fått telefonregning på 6000 kr, såå jeg må betale deler av den. Dritfett! Nå er jeg i drit dårlig humør på grunn av det. IIIK. Så fra nå av får ingen lov til å ringe meg, sende meg melding eller mms til mobilen. OK? Det er noe så flott som internett, der man kan sende mail til meg. Det er gratis for meg :D Kommer til å føle meg helt isolert, men med tanke på at jeg tjener litt over 4000 kr i mnd her, så har jeg ikke råd til sånne tlf regninger. Så vet du det..

1 kommentar:

  1. hallo susanne.hvorfor får du deg ikke et amerikansk telefonkort. oppgi nr til venner og familie. når du da blir oppringt er det oppringeren som må betale. koselig med kontakt , men det kan bli for dyrt. som du vet har vi thaikort her i thailand. en fin ordning. klem fra bestisene

    SvarSlett