torsdag 19. november 2009

Frost i CA!

Startet å jobbe tidligere i dag siden mine vertsforeldre skulle på foreldrekonferanse på skolen. (på morningen? :S) Men hvertfall, jeg fikk da, til mitt store sjokk, se at det var frost og is ute på verandaen! Var utrolig rart, for det var virkelig ikke så kaldt da jeg kom ut! Sitter å tenker litt på hva jeg skal om 1 uke og 1 dag! Sammen med min kjære Martin! Nemlig til Hawaii! Det er spådd 25 grader der den dagen vi kommer, med full sol! Så skal nok greie å kose oss, selvom det ikke er like varmt som det er om sommeren der!


I dag har begge ungene mine en play date hver, så da får jeg noen ekstra barn å passe på. Men som den super au pairen jeg er, tar jeg utfordringen! (som om jeg har noe valg!)

2 kommentarer:

  1. Den nye headeren var kjempe fin kjære ! :)

    Kos dere masse på Hawai :D har alltid drømt om å dra dit så du får vurdere om det er verdt å dra helt fra Norge og dit på ferie :)

    Savner deg veldig vennen.. Virker som du har det bra da, og da blir jeg glad :D

    kyss på deg <3

    SvarSlett
  2. Weee gleder meg til vi drar til hawaii:D

    SvarSlett