søndag 22. november 2009

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKK!!

I dag var jeg i SF med Petra og Maria fra Sverige. Vi var i kirken på det norske julemarkedet! Jeg handlet masse norsk mat og spiste røkt laks og eggerøre til lunsj. Vet jeg har skrevet utrolig mye om mat, derfor gidder jeg ikke skrive opp alt jeg kjøpte! Men jeg kan røpe at nå sitter jeg og drikker norsk saft blandet med amerikansk vann, det kaller jeg kulturell sammensmeltning på høyt nivå! Nå er det ikke lenge til Martin kommer! Tipper han sitter på flyet allerede! Gleder meeeeg! :D

Men før han kommer har jeg et lite eventyr å fortelle:
Det var en gang en jente som heter Susanne, og denne jenta hadde et par maur på badet sitt. Derfor tenkte hun at en maurfelle eller to, det hadde vært lurt! Derfor gikk Susanne til butikken og kjøpte seg tre maurfeller som hun plasserte der hun hadde oppdaget maurene, mens hun tenkte " dette var jo kjempe lurt! Nå blir nok alle maurene borte!" Men den gang ei. De få maurene som var på badet til Susanne var ikke så smarte, så de trodde at det som var i fellene var mat, slik at alle maurene kunne spise seg mette! Derfor løp de straks hjem og fortalte dette til heeele mauerflokken som bodde i mauertua, og det tok ikke lang tid før et flertall tusen maur lå på sprang til den lille jentas bad. Alle maurene løp rundt omkring i badekaret for å komme fortest mulig til fellene for og skaffe seg maaasse "mat". Dette likte jenta svært lite. Og det tror jeg dere ville gjort også! Se på mitt baaaaaad! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.
Advarsel: sterke scener!



Håper du likte filmen! Hvis noen har noen tips for hvordan jeg kan bli kvitt disse maurene kan dere mer enn gjerne fortelle det! Gruer meg til å dusje i morgen hvertfall!

4 kommentarer:

  1. Grøss, det var mange maur... har du snakket med far i huset om det? Sikkert ikke første gangen de har maur, kanskje det er noe de pleier å gjøre for å bli kvitt de??
    klem mor

    SvarSlett
  2. Tja hva med innkjøp av en maursluker,da har du bare ett dyr å passe på ? Eller du kan rooope høyt på pappa hm, eller du kan få Martin til å dusje først,dersom ikke maueren er mett etter at han er ferdig, kaaan du se på han med vååte øyne og si,,,,du lukter ikke godt....en dusj til.Klem

    SvarSlett
  3. OMG EWWWWWWWWWWWW!!!! hi i am an au pair in LA and wow! that is grose! :P

    SvarSlett