fredag 20. november 2009

Susanne elsker sitt au pair liv akkurat nåå!

På morningen i dag var jeg å så på min femåring Thanksgiving feast, der det var masse søte kindergardere som sang og var super søte. Jeg dro før maten fordi det var så mye kaker der, så kunne sikkert ikke motså å spise de. Etter sangen skulle alle barna si: "I'm thankful for...", og Frances kommer å sier "I'm thankful for nothing", det var jo veldig koselig når besteforeldrene og mamman hennes sto og så på. Men hun er så søt, så hun blir vel tilgitt..

Nå har jeg nettopp lagt barna mine etter en super koselig kveld med dem! Har vanligvis fri på fredager, men en gang imellom jobber jeg på kvelden slik at mine vertsforeldre kan dra ut på date. Det fortjener de! Vi så på Nancy McPhee, en veldig koselig barnefilm syns jeg. Handler om en nanny som kommer å redder noen veldig uskikkelige barn. Satt med min fem åring på fanget under hele filmen, og det var så utrolig koslig (jeg elsker jo atpåtil barnefilmer ):) Ungene er så utrolig snille når det bare er oss tre, og de ikke trenger å gjøre lekser! De er jo de søteste englebarna jeg vet om! Så la jeg dem begge til sengs uten noe hyl eller skrik, fordi de er så utrolig snille. Så fikk jeg en nattaklem av dem hver etter at jeg hadde bredd dynene over dem. Jeg hadde forestilt meg at det skulle være koselig og være au pair, men dette er faktisk bedre enn jeg forventet! De er jo de søteste vertsbarna i verden! Gud, jeg er glad jeg har mange mnd igjen med de!


Jeg vil også takke alle dere der hjemme eller andre steder for kommentarene deres! Men jeg har et lite problem. Og det er at jeg ikke er så veldig synsk, så er litt vanskelig for meg å vite hvem som skriver hvilke kommentarer når dere ikke skriver navnet deres! :( vet de fleste skriver navn, men blir så nyskjerrig på hvem det er som skriver de uten naaaavn. Så jeg hadde blitt super duper glad hvis du/dere som ikke skriver noen navn kunne skrevet det, eller bare en bokstav eller et lite hint? Pliiiiiiiiis? :D

Skriver senere. Hilsen ikke synske Susanne =(

4 kommentarer:

  1. Så utrolig bra at du trives så godt vennen min! Klem cam

    SvarSlett
  2. Hvis de som har lyst til å bli au-pair leser blogggen din så tror jeg det blir et lite rush av jenter som drar neste år....:)
    Men, det er flott at du trives så bra! Unner deg at du har det så fint.
    Nå kommer Martin snart med "litt" godsaker fra mor...husk å vente med å åpne til det skal åpnes...kremt..
    Regner med at du gleder deg ganske bra til du får besøk nå. Martin var her i går og tror nok at han ikke kan vente med å få se deg! Håper dere får en flott ferie sammen, kos dere masse!
    Glad i deg min lille mary poppins.... klem mamma

    SvarSlett
  3. Får bare mer og mer lyst til å bli au pair ved å lese bloggen din :)

    SvarSlett
  4. hei lill venn! så fint at du trives. vi har nå vært i thailand 1 uke og koser oss. det er ikke så varmt som det bruker å være. kjølig på kveldene.adressen vår er:
    Beach & Mountain Condominium
    Condo 315
    Ban Saray
    Sattahip
    Chonburi
    Thailand

    SvarSlett