onsdag 18. november 2009

Jeg er mett!

I går hadde vi overraskelse party for Luisa, som hennes vertsforeldre hadde ordnet i stand. Spiste kinamat og kake fra cheese cake (gud jeg må slutte med det! men det er foooor godt! Jeg kommer til å rulle hjem til Norge hvis jeg ikke slutter, uff.)

Under middagen i dag spurte jeg hvorfor vertsfamilien min valgte meg, siden det er jo litt gøy å vite! De svarte at de ønsket noen som kunne være et forbilde for barna.. Så sa de at de valgte meg fordi jeg hadde så god sans for humor(!!! der fikk du den mamma og dere andre, som alltid har sagt at jeg ikke har sans for humor!!) , fordi jeg var sporty og fordi jeg faktisk hadde planer om å ta noe videre utdannelse. Hun fortalte også om de andre au pairene som hun hadde snakket med før meg, men det er ikke så interesant for dere.. (orker ikke skrive det. hihi)

Jeg har begynt å bli syk, min årlige forskjølelse som varer fra typ slutten av oktober (vanligvis) til begynnelsen av mai. Veldig trist, for da kan jeg ikke trene så mye som før. Men på en annen side har jeg en unnskyldning for å ikke trene utholdenhet! :D Me like!

Nå er det også bare 4 dager til jeg får besøk fra Norge!! Gleder meg! :D
Skriver mer senere når jeg finner noe interesant å skrive om. Bye bye!



Fra SF på søndag. Bak meg kan man se Alcatras!

3 kommentarer:

  1. Du får slutte med kakene og bli frisk,ønsker deg ikke trillende hjem....eller hjemsent fordi du er ett dårlig forbilde....hi,hi glad i deg. ps. tror jeg får pc,en i mrg.kanskje en skype prat til helgen?

    SvarSlett
  2. hehe. morsomt. vi kan snakkes når det er morning her på fredag. siden på lørdag skal jeg mest sannsynlig på julemesse i kirken. og på søndag kommer jo martin. men kan jo forsovet snakke med deg når det er morning her på søndag.. du velger

    SvarSlett
  3. Dere ønskes en RIKTIG GOD ferie på Hawai. Klem fra Monne

    SvarSlett