søndag 1. november 2009

Halloween og makrell i tomat

Da starter jeg fra fredagen, lagde Pumpkin bread all by my self! Det ble kjempe godt. Hvis noen lurer på hvordan det smaker, så smaker det på en måte som pepperkakedeig i kakeform. Veldig godt!

I går var det selveste Halloween! Det er jo en stor greie her, leste i avisen at de regnet med å selge godteri for 2,3 bill dollar! Så er nok en del godteri som blir delt ut rundt i hele USA på halloween. På morningen møtte jeg marve i SF, vi gikk rundt og så litt i butikker osv. Han ga meg også pakken fra Norge! =D Så nå har jeg fått fiskeboller, halvstekt brød, makrell i tomat, leverpostei, joggesko, en rar kappeting fra kina, smykker, en nøkkelring og en veske som mamma kjøpte i Kina! Tusen takk mamma og Camilla!

På kvelden ville vi feire litt og startet med et vorse hos Kirsten og deretter dro vi til en fest i Berkley. Så kom politiet, men jeg løp så så aldri noe til dem.


I dag spiste jeg norsk brød med leverpostei, makrell i tomat og agurk med et iskaldt glass med melk til middag! Så nå føler jeg på en måte at jeg ikke kunne hatt det stort bedre! =P Min vertsfamilie fikk også smake litt på den norske maten. Filmet dem da de prøvde det, så det kommer nok med i filmen for min andre mnd! Var veldig søtt, femåringen min sier: jeg liker ikke fisk men jeg liker dette (da hun spiste makrell i tomat.) Hun spiste faktisk en hel brødskive med det. Jeg fikk henne tilogmed til å si; nå skal jeg spise makrell i tomat =D Søteste jeg har hørt til nå. Nå kom jeg nettopp hjem fra gymmen, og skal snart legge meg!

Auf wiedersehen! (begynner å bli ganske god på tysk :D)

6 kommentarer:

  1. Hehehe, ikke sant den kappetingen var rar?? Hehe, mamma syns den er veldig fin. Så praktisk. Spurte hva den var praktisk til, nå skal du høre; den kan nemlig brukes når du våkner og skal gå inn til badet! Hahaha.. Camilla

    SvarSlett
  2. Camilla....pass deg nå:) Jeg kan fortsatt lese:)

    SvarSlett
  3. Her hjemme har et vært den årlige silepokeren,årets fangst ble ca 100 kilo sil og 3 kilo mynt,masse latter og morsom som vanlig.skal jeg sende dere tomat sild?Ha savner en prat på skype ? klem pappa

    SvarSlett
  4. Hva er postadressen din ?

    SvarSlett
  5. mamma! det ser ut som en oversize t-shorte. hihi. jeg sov med den i natt. var ganske behagelig egentlig. føler at jeg må ha på noe når jeg sover, tilfelle jeg forsover meg, og den var jo ganske tynn og god og sove i! Takk =)

    papi, jeg tror ikke du trenger å sende tomat sild, får mat her =) har jo akkurat fått pakke fra Norge, så er egentlig ikke noe jeg trenger som jeg vet om =) men takk for tilbudet :)

    jeg kan sende deg postadressen på mail, får ikke lov til å legge det ut på nettet;)

    SvarSlett
  6. Yess!!! Camilla...I rest my case! Lille sannemor, jeg har flere hvis du vil ha! klem

    SvarSlett