torsdag 12. november 2009

Mamma! Pappa!


Nå har jeg akkurat vært å spist middag på denne fancye country club, eller hva det heter, der min vertsfamilie er medlem. Der er det ikke lov å ha på seg olabukse, og man må være ganske pyntet!

I går fikk jeg vite at jeg får to ferier til etter den jeg skal ha snart! Så det vil si at jeg kan ta meg en ferie med hver av min mamma og pappa! Er ikke det flott? Feriene jeg får er: 6-14 feb og 2-10 apr (springbrake). Så det jeg tenkte var at mamma kunne komme den første ferien og pappa kan komme den neste? Siden mamma vil komme to ganger, så kan vi jo spre mamma litt ut slik at hun ikke kommer to ganger rett etter hverandre..

Vet noen hvor bestemor og bestefar er? Jeg vil sende dem et kort. Rekker jeg å sende det til Sverige?

Drive up minibank, er ikke det litt latskap? Jeg liker det!

3 kommentarer:

  1. Hvorfoer inkluderer du ikke meg? Jeg vil og komme på besøk.. Hehe... Bestemor og bestefar dro til Thailand i går, så er nok for sent og sende til Sverige.. Cam

    SvarSlett
  2. I like it a lot! Walgreens har jo drive in-pharmacy :) Må nok ta lappen slik at jeg kan teste det ut :D

    SvarSlett
  3. ja da prøver vi å på mars

    SvarSlett