tirsdag 24. november 2009

Mammaan miiiin <3

Da har Martin kommer og det var utrolig koselig å se han igjen! Siden jeg har så utrolig søte og snille vertsforeldre så har jeg en veldig kort uke, selvom jentene ikke går på skole har jeg en del fri =) Har fri hele torsdag! :D Mamman min er også den søteste i verden! Hun sendte med to julekalendere til meg; en pakkekalender og en skrapeloddkalender :D I tillegg sendte hun med en full julestrømpe, juletegneserier og julegaver :D Martin hadde med seg maaaaaaaaasseeee godteri, brød, makrell i tomat, røkt laks osv osv osv. Nå er jeg kjempe glad siden jeg kunne på en måte ikke fått noen bedre jul her enn det jeg har nå. Med besøk av Martin og alt som mami sendte med og martin tok med! :D Så nå er jeg en lykkelig liten au pair! Tror ikke jeg kommer til å skrive så mye de to neste ukene siden jeg er i hawaii, jobber osv. Men ha en flott tid til neste gang! Skal prøve å få tid til bloggen min :) Snakkes!

TUUUUSEN TAAAAKKK MAAAAMIIIIIII! <3

2 kommentarer:

  1. Alt for deg vet du:) Fordi du fortjener det!:) Klemz mamma

    SvarSlett
  2. Ja det varmer at du har det bra.Du bilen er ikke solgt,skal jeg senke prisen? klem

    SvarSlett