mandag 16. november 2009

Hvem kan fange en pepperkakemann?

Ukene går så utrolig fort! Nå er ennå en helg over! I dag har jeg faktisk vært her i 50 dager! Det er ikke så veldig lenge, men føles som jeg har vært her i en evighet på en måte...

På lørdag var vi først på Target, der jeg kjøpte en del smågaver til barna mine som jeg skal lage julekalendere til! Håper de liker å åpne gaver :) Så var vi og bowla..



I går var jeg og Petra i SF. Der kjøpte jeg noen fler smågaver til ungene. Så dro vi i kirken (den norske sjømannskirken) der jeg hørte på kor synging i en evighet. Etter det, så gjorde vi grunnen til at jeg var der, dvs bakte pepperkaker =D Spiste middag på Cheese cake factory med to svensker og en danske. =) Jeg spiste faktisk ikke cheese cake, noe som gjør meg ganske stolt! :D


Naaaammm. ferske, varme donuts!


Kinamann?



Kirke?



Pepperkakebake :D

7 kommentarer:

  1. Hei, jeg lurer på hvilken organisasjon du har reis gjennom jeg:)

    SvarSlett
  2. Du er en raring du...) Utrolige positurer på bildene...:) Da vet jeg ihvertfall at du har pepperkaker der borte! Skal sende med Martin litt "mammating". Glad i deg, smask mamma

    SvarSlett
  3. Kjekt å lese bloggen din.
    Har selv tenkt meg til USA som au pair neste år, og etter å ha lest bloggen din, er jeg enda mer sikker. Vil du anbefale andre å dra bortover?

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg reiser med Cultural Care. Er veldig fornøyd med det. men har noen venner fra Au pair America, og jeg syntes kanskje deres måte å velge familie på da bedre. I cultural care får du en og en familie og se på, mens der kan du velge mellom 5 familier eller noe samtidid. Men vet ikke om au pair america er i norge..

    altså, jeg har bare vært her i 51 dager, og hittil føler jeg at jeg har gjort ganske mye. så hvis du er glad i barn vil jeg virkelig anbefale det..

    Mamma: hva er mammating? :D

    SvarSlett
  5. har bestemt meg for å lese bloggen din fast, har veldig lyst til å bli au pair. Men har vært veldig kritisk siden har hørt masse tull og sånt. Men etter det jeg har lest på bloggen din, vil jeg bare dra enda mer :-)

    SvarSlett
  6. Okei:) Så bra da! Har tenkt å reise gjennom Cultural Care selv. Skal sende resten av søknaden snart:)
    Du får meg virkelig til å ville enda mer, digger bloggen! Selvfølgelig regner jeg ikke med at alle dager er en dans på roser men:)

    SvarSlett