søndag 29. november 2009

Thankgsgiving!

Har ikke skrevet på veeeldig lenge, men det er fordi jeg har besøk av Martin og har masse annet og gjøre enn å skrive på bloggen, desverre. Nå er jeg forresten på Hawaii med Martin, og her er det varmt og deilig. Men siden jeg ikke har skrevet om Thanksgiving ennå så gjør jeg det nå, så kan jeg skrive om Hawaii senere. Vi var på badeland i dag forresten. =)

Okei. Thanksgiving.. Min første ever, og første gangen jeg spiser kalkun som jeg kan huske.. Var veldig koselig. Vertsfamilien er utrolig koselig! Jeg fikk møte hele den nærmeste slekten, med besteforeldre osv osv. Alle er utrolig hyggelige i den familien der, er helt utrolig! Meen. Vi hadde maaaasse mat, kalkun og stuffing inni, og maasse tilbehør. Under middagen satt hele familien og snakket sladder om kjendiser (inkludert besteforeldre!), noe jeg syntes var litt komisk, fordi disse menneskene på godt over femti visste mer om hva som skjer i Hollywood enn det jeg gjør. På slutten av middagen skulle alle fortelle hva de er taknemlige for. Hvis noen lurte på hva jeg sa, så var det: familien min hjemme i norge og at jeg fikk en så fin vertsfamilie :) Men nå skal jeg tilbake ut i varmen tenker jeg, så skal jeg nok skrive noe om Hawaii i løpet av uken! Ikke vær redd! (skal forresten på siteseeng der Lost og Jurassic Park ble filmet, og på ducktour (båt/bil) til Pearl Harbror!) Skrives senere!

2 kommentarer:

  1. Du har faktisk spist kalkun flere ganger når du var liten på nyttårsaften;) men det er ikke lett å huske. Nyt dagene på Hawaii!!! klem mamma

    SvarSlett
  2. åå så koselig! ser ut som du stor koser deg:) når er det du kommer hjem egentlig? iselin holter

    SvarSlett