fredag 1. januar 2010

Godt nytt år!



Jeg har ikke skrevet på leenge, siden har ikke hatt lyst!

Siden sist har jeg:
- kommet meg hjem fra Tahoe, (veeeeldig deilig og være tilbake i min seng!)
- Jeg har kjøpt meg uggs! Har hatt lyst til å gjøre det såååå lenge! Jeg elsker dem allerede!
- Det har også rukket å bli et nytt år! Uff, det betyr at jeg ikke har skrevet siden i fjor!
- I går fikk jeg to pakker og et julekort i posten! (tuuusen takk Hilde, Christine og Kirsten på jobben =) )

Mine nye elskede Uggs <3

I går, på nyttårsaften, var jeg hos Malin, en svensk au pair som jeg var på au pair skolen med. Vi spiste utrolig god mat, som også så veldig god ut. Vi drakk vin (++) og koste oss masse. Nyttårsaften her er litt annerledes enn i Norge, fordi her har ikke privatpersoner lov til å skyte opp fyrverkerier (noen kunne jo blitt saksøkt), så var bare et stusselig fyrverkeri på Pier 39 som vi så på fra 5 km avstand eller no. Men det var jo koselig forde, var jo med så mange søte mennesker!

Da gjenstår det bare å ønske alle et godt nytt år! Happy 2010 (rart å skrive det tallet!)

1 kommentar:

  1. kjempegodt nyttår til deg.

    masse klemmer fra bestisene

    SvarSlett