onsdag 3. mars 2010

Bot

Gjett hvor jeg har vært! Jeg har vært å trent på mitt kjære treningsstudio for første gang på 1 mnd! Da jeg kom inn døren, sto det to mennesker og delte ut gratis massasje! Naaam. Men da jeg var ferdig å trene og dusje var de borte! Så frekt! Men det var gangske deilig å være tilbake på trening, bortsett fra at taket, over treningsmaskinen jeg trente på, lakk! Irriterende. Men hello, er ikke sånn at jeg ikke har trent på 4 uker altså. Trener jo basket to ganger i uken, turn 1 gang og pensjonisttrening på fredager. Grunnen til at jeg ikke har vært på gymmen er fordi jeg rett og slett ikke har hatt ork eller tid. Men nå er jeg back on track, håper jeg..

Jaa, også bankkortet mitt slutta og virke på mandag. Kjempe gøy. Så i dag var jeg i banken for å sjekke hva som var gærent. Så viste det seg at jeg hadde over 400$ i minus! Greia her er at hver gang jeg overtrekker kortet, får jeg 35$ i "bot". Det som hadde skjedd var at bestile hotell på lørdag på nettet. Også tenkte jo jeg at summen ble trukket fra kortet mitt der og da! Så da jeg senere sjekket saldoen min, trodde jeg jo at hotellet var dratt fra alerede. men neida. Men jeg klarte selvfølgelig og gråte meg til at de skulle fjerne all "boten" som var på 170$! Ah. good story..


Nå begynner våren sakte men sikker og komme til Orinda <3 Langs veien er det masse trær med rosa blomster på. De er kjempe søte! Skal legge ut bilde av det i morgen. Lover
Adios

1 kommentar: