søndag 14. mars 2010

Soooool

I går hadde jeg jentekveld her hjemme. Vi lagde kylling, ris, hollandaise (eller hvordan det skrives,) fransk loff og salat. Vi bakte cookies, spilte kort og så på film. Veeldig koselig. Dessuten hadde vi kjempe god dessert, med blåbær, jordbær, bringebær og melon.


(Domi, meg og Stefanie. Petra er også her, men hun tar bilde)

Da jeg våknet i dag og tittet ut av vinduet, viste det seg at det var kjempe fint vær! Da måtte jeg selvfølgelig benytte anledningen og spise frokost på verandaen i bare t-shorte. I <3 CA. Grunnen til dette innlegget var egentlig bare for og fortelle dere hvor varmt det er her. Nå skal jeg nemlig ut og sole meg :) Kos dere i kalde Norge!





1 kommentar:

  1. Hørtes deilig ut! Gjem litt sol til jeg kommer da! klem mamma

    SvarSlett