onsdag 17. mars 2010

Happy St. Patricks Day

Gjeeesp. I dag startet jeg og jobbe klokken syv! Istedet for halv åtte. Noe som betydde at jeg måtte stå opp klokken 06.30! Noe som resulterte i at det var helt mørkt når jeg sto opp! Jeg var helt i sjokk da vekkerklokka ringte, og det var heelt mørkt i hele rommet! For vanligvis står jeg opp kloken syv, og da er det ganske lyst faktisk. Men da fikk jeg hvertfall sett soloppgangen. Gankse koselig faktisk.


Og i dag, i dag er det St. Patricks day, og da skal man visst ha på seg grønnt. Noe jeg desverre hadde glemt, så da jeg kom inn på kjøkkenet fikk jeg streng bedskjed av Katie at jeg måtte ha på noe grønnt. Så da løp jeg tilbake til rommet mitt, og fant ut at hei! jeg har jo en grønn bukse som jeg bare har brukt en gang før! (Lurer på hvorfor jeg i det heletatt tok den med til USA :S) Og jeg hadde tilogmed noen sko som har litt grønnt på seg. Så da var jo dagen reddet..



Heeeelt, til sola sto midt opp på himmelen, og jeg innså at det er alt for varmt med bukse denne tiden av året. Fillern.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar