tirsdag 9. mars 2010

Nytt og sunnere liv


Etter en helt fulstendig lat og usunn helg har jeg bestemt meg for å starte et nytt og bedre liv som sunn. Startet i går, og sålangt har jeg bare spist EN usunn ting! Jeg var nemlig med jentene på kontoret til min vertspappa for å dele ut Girl Scout cookies, også tilbød han å spandere donuts, og da greide jeg selvfølgelig ikke og si nei, ettersom jeg ikke har spist en eneste donut fra en ekte donutshappe siden jeg kom hit! Så følte at det var på tide. Men bortsett fra det har jeg vært kjempe sunn! I går spiste jeg 5 forksjellige frukter. Jeg har også kjøpt fullkornspasta i og med at jeg spiser pasta til annenhvert måltid. Det er jo så enkelt. MEN i dag skal jeg faktisk ha ris istedet for pasta. Nam.

Endelig har jeg også greid å få Whitney til å kjøpe frosne kyllingfileter til meg, så nå er livet mitt fulstendig. Og jaa, mamma, kan du ta med brunost til meg? Siden jeg har snart spist opp min! :(

Jeg har faktisk ikke noe annet spennende å meddele til dere i dag. Men nå har dere hvertfall fått en liten oppdatering om kostholdet mitt! Haha, da ble dere vell glade? Skal på turning i dag da. Og joooo, i dag starter Katie på svømming igjen, noe som gjør meg meget trist. For foreløpig er det ikke så varmt ute at man kan sitte rolig ute i 1 time uten og ikke fryse. Jeg sitter jo bare der når hun svømmer! I dag er det faktisk veldig kaldt og, tror det er sånn 15 grader eller noe. Fryser i hjel. Iiiiik!
Jaja, hei dåå

Babymeg:


Mammaaa, paappaaa? Er dere sikker på at jeg ikke har downssyndrom?

2 kommentarer:

  1. Er helt sikker på at du er helt sunn og frisk1 Du var en vakker baby, bare så du vet det:)
    Ellers så skrives det sunn, uten d... Skal ta med brunost vennen, no prob:) mamma

    SvarSlett
  2. Jeg synes nå at du var søt som baby også jeg :)

    SvarSlett