onsdag 10. mars 2010

Gå gå gå gåå

I går var siste dagen med turning :( Siden nå har jeg ikke flere penger igjen, og det er ny sesong nå. Men så fort jeg har spart opp litt penger igjen, kommer jeg tilbake. Jeg så faktisk en mann på toget i går som var så høy at han måtte bøye seg. Han kunne ikke stå oppreist, så skjønner ikke hvorfor han ikke kunne sette seg ned. Så veldig dumt ut!

Jeg har fått en openbaring om at jeg skal melde meg på Avon Walk of Breast Cancer i San Francisco. Det er 10 og 11 juli. Hvis jeg gjør det, regner jeg med at aaaalle dere der hjemme sponser meg som utøver. Alle pengene som blir sponset til "meg" går direkte til studie av brystkreft. Dvs: dere sponser ikke meg, men brystkreft studie. Gåturen er da 39 miles (62,4 km) lang, fordelt på to dager. Du kan lese mer ved å trykke her.

Bortsett fra det har jeg funnet en fotoklasse som jeg skal ta, denne starter i april. I skrivende stund er det 19 dager til jeg ser mamsi og cami igjen. Glær mæ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar