lørdag 6. mars 2010

Please! With cherry on the top

Aaahh. Jeg som startet denne uken her såå bra, med å trene hver dag og ikke spise drittmat! Men det har jeg fint greid å ødelegge i går og i dag med starbucks-besøk, kino-besøk og yogurtshack besøk. Jeg kan jo late som at jeg har spart opp hele uka, for så å spise hele kvota i helgen. Så flink jeg er. Jeg har vært på IKEA i dag da, kom selvfølgelig ikke hjem tomhendt. Det greier jeg ikke. Kjøpte meg flere kleshengere til det allerede overstappa klesskapet mitt. Vurderer og gå igjennom hva jeg har der nå, og sende det jeg ikke bruker til fattige barn som trenger det :) Det var en god tanke! Jo, også har jeg og Stefanie hatt filmkveld og bakt cookies (adda egg og smør til sånn bakepose, vi er flinke, vet det.) Vi så Saw 6. Men den gjør meg ikke noe redd lenger, den er bare ekkel. Dessuten vil jeg si at kvaliteten har blitt litt dårligere fra film nr 1. Kanskje ikke så rart..


Gjett hva jeg hadde til lunch!


Dette er meg og Stefanie. Hun er 18, fra Nederland og er høyere enn meg. Aah =D en av de få jentenevennene mine som er høyere enn meg.


Jo, også, jeg tror kanskje jeg har funnet ut hva jeg vil bli! Bygg ingeniør. En av grunnene er fordi jeg syntes det høres veldig interessant ut. De som er interessert i å vite mer hvorfor, kan bare spørre, gidder bare ikke dele det med alle og hver en.. Meeen da skal jeg hvertfall starte med 1/2 eller 1 års forkurs, for å ta realfagene jeg trenger for å begynne på bachelor utdanningen. Hvis jeg velger 1/2 års forkurs må det bli i Trondheim eller Bergen tror jeg, derfor tenker jeg mer på å ta et helt års i Oslo. Da vil jeg være ferdig med Bachelor utdanning som 24 åring. Syns ikke det er så dårlig jeg! Så kan jeg bruke hele neste år på å kose meg (med Martin), tjene penger til jeg skal studere og drive dank. Jeg må faktisk nyte livet og. For med en gang jeg er ferdig med utdanning er det ingen vei tilbake. Kan selvfølgelig ta et friår senere i livet slik som mams gjorde, men tror det blir vanskeligere, enn det er å vente et år.

Bilen min er forresten solgt, noe som gjør meg glad, siden da kan jeg kjøpe meg ny bil når jeg kommer hjem. Ikke det at jeg ikke likte den gamle. Men forandring fryder. Dessuten mister den bare verdi når den står hjemme i kalde Norge, ubrukt, på et vaskeanlegg. Stakar. Men gratulerer meg. Da blir jeg glad :D

ååh, ja, tittelen. Det er hva Frances på fem sier hver gang det er noe hun har veldig lyst på. Hei hå

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å høre mer om skole! Spennende utvikling:) klem mamma

    SvarSlett