søndag 21. mars 2010

San Franciscooo

Okei. jeg er så skjelven akkurat nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Du vet følelsen av å være så nervøs at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg? Sånn er jeg akkurat nå. Hjertet mitt slår i tusen og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Greia er at jeg har jo funnet det derre ingeniør studiet som jeg hadde lyst til å ta. Men for at jeg kan gjøre det trenger jeg og ta Matte r1 og r2, + fysikk 1 og fysikk to. Så da fant jeg en skole på akademiet i Oslo som har disse fagene, men disse starter 6. sep, og jeg skal egentlig ikke forlate familien før 21. sept. Så nå har jeg nettopp vært og spurt dem om jeg kan dra hjem 20 dager før. Og jeg holder på å dø, som sakt tidligere.. De sa at de skulle snakke om det.. Men nok om det, hva har jeg gjort siden sist?

Torsdag: var slåsskamp på basketballen, veeldig spennende.
Fredag: var først på eldrehjemmet og hadde den treningen igjen, så dro jeg på treningssenteret. Jobbet på kvelden, og så hadde jeg besøk av Stefanie på kvelden.
Lørdag: vil egentlig stryke denne dagen ut av mitt liv, for jeg tror aldri jeg har vært så usund noen gang før. Kommer ikke til å dele det med dere hvertfall. Jo, og på lørdag tok jeg pedikyr og manikyr igjen. $30! Er så billig at jeg nesten blir flau. Jo, også var jeg å shoppet litt.

I dag: var i San Francisco. Kjøpte meg en ny shorts :) Også var vi på coittower. Det kom en brannbil dit =O Var nemlig en mann som hadde tryna på sykkel, og her i USA har de jo så sinnsykt mye brannbiler, så da sendte de likesågodt en brannbil. Også kom sykebilen senere da..






Haade

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar