tirsdag 2. mars 2010

Martiiin

ja, jeg savner Martin :( Han dro hjem i går, urettferdig! Syntes Norge kunne vært nabolandet til USA, slik at jeg kunne dratt på helgebesøk :) Jeg har forresten bestemt meg for å ha en sund periode, på grunnlag av at jeg har vært så sinnsykt usund mens både pappa og martin har vært her! Se hva jeg lagde meg til lunsj! (fullkorns frokostblanding, fat free milk, blåbær og jordbær)


Det var ganske godt. Jeg sto og undret over hvor alle pengene mine har tatt veien mens jeg har vært her, da jeg plutselig fikk øye på et par sko som lå på gulvet. ..og ennå ett .. og ennå ett. Så jeg telte over hvor mange par fottøy jeg har anskaffet siden jeg kom hit, og det var den nette summen av 14 par! Er ikke rart skoene tyter ut av skohyllen min! Tenkte og vise dere de tre siste innslagene i min sko samling =)

(dette er kanksje ikke sko, men de er så søte, at siden de er fottøy, får de være med :) )


Men nu skal eg dra og turna! Ha ein fortreffeleg dag =)

3 kommentarer:

  1. Heia hjemme igjen fra vinterferie,kan vi skype i kveld ?

    SvarSlett
  2. Jeg savner deg også! Den frokostblandingen så god ut:-) klem.
    PS! Her er det kaldt:-(

    SvarSlett
  3. Yes, fine sko! Nå er mor fornøyd vet du:) Tenk så heldig du er da som har hatt to besøk av martin allerede! Men skjønner at det blir langt borte for dere:) Kommer og trøster snart vennen....gleeeder meg! klem mamma

    SvarSlett