tirsdag 16. mars 2010

Sol ute sol inne sol i hertet sol i sinnet soool bare sol

Liite og skrive om gitt. Kan meddele at det har vært kjempe deilig vær de siste dagene. Har lugget ute og solt meg hver eneste dag. Kunne ønske det kunne vært sånn i Norge og, da hadde jeg vært den lykkeligste personen i verden. Jeg var til og med med og svømte da Katie hadde svømmetrening. Det er da et utebaseng for de som ikke visste det.

Jeg har lagt merke til at barn her i USA, er så mye mer voksne enn de i Norge. Jeg er helt sjokkert over hvor voksen Frances er til og være 5 år. For ikke og snakke om Katie. Og egentlig alle andre barn jeg har møtt på og. De rekker jo nesten ikke og være barn før de begynner og oppføre seg som tenåringer. F.eks. Frances kunne ikke gå uten t-shorte i dag, ute på verandaen, fordi hun ville ikke at vi skulle se overkroppen hennes! Herre jesus, hun er fem år. Prøvde forresten og lære Frances sangen, i tittelen på dette innlegget. Det faktisk ganske bra. Skjønner ikke at hun ikke klager over sangstemmen min der jeg sitter og synger for harde livet bak rattet i bilen. Kanskje jeg egentlig er kjempe flink til og synge, bare at ingen andre har oppdaget det før? Og jaaaa, angående sanger. På piano i går, fikk vi utdelt en sang som het Norwegian dance. Veeldig morsomt, men det viste seg at den sangen egentlig heter "Bjørnen sover" på norsk. Tenkte og kanskje vise klassen min "dansen" til sangen neste uke. Haha, leke bjørn. Eeeeller nei, da kommer de sikkert til og le av meg, så det gidder jeg ikke.

Nå begynner påske og nærme seg, og Whitney pyntet huset i dag. Veldig koselig. Trist at jeg ikke får tilbrakt den i Trysil, siden det er så koselig. Men jeg får ihvertfall tilbragt den med mami og systra mi, så jeg burde jo ikke klage. Mammaaa, kan du ta med påskeegg til meg?


Meg på snowboard en gang i tiden..

Men ja, tom for skrivetanker..

2 kommentarer:

  1. Ikke umulig at du får påskeegg:)
    Hvor mange kilo veide kofferten din? Altså uten bagasje? klem mamma

    SvarSlett
  2. hæ`? hvilken koffert? samsoniten? den veier 5 kg. men hei! jeg mangler en koffert. siden da har blitt litt tull her etter martin var her. tror han tok med seg to kofferter hjem! så dvs at jeg bare har 1 her :(

    SvarSlett