onsdag 4. august 2010

Alle barna var så smarte...

..unntatt meg, jeg var lei!


I dag da jeg satt og leste min bok ved basenget kommer mine vertsbarn kusinge bort og vil at jeg skal løfte henne opp eller noe. Og jeg bare: "I'll do it in 10 min.." And she was like:" Nooo, in 5 min!" And I was like: "what differense does it make to you?! You don't know the time.." Hahahaha. Da bare gikk hun.

Meen.. Kimya, min "kollega" på bassenget har jo en datter. Yaa Waa:



Yaa Waa er et geni! Serr, jeg kunne ønske jeg var like smart som henne da jeg var 5. Hun kan faktisk lese, nesten flytende! Pluss at hun har minne som en datamaskin. Jeg og Kimya sitter liksom og snakker om biler, og prøver og huske hva leiebilen hun hadde for ca to mnd siden heter! Men vi greier liksom ikke og komme på det. Så da roper Kimya på lille Yaa Waa fem år; "Yaa Waa, do u remember what the car we rented two months ago is called?" Og hun bare "Nissan Versa!" Serr, jeg satt bare der å gapa. Hvorfor i all verden husker en femåring hva en leiebil heter? Kimya begynnte faktisk å gråte.. Var helt sjokka! Unger altså

1 kommentar:

  1. ha ha ha:-) du og dine kommentarer:) kos deg ved bassenget:) klem mamma

    SvarSlett