lørdag 21. august 2010

Solbriiiillleeeeeer, hvor eeeer duuuu?

Hellloooo! jeg dør snart! jeg finner ikke mine solbriller! Mine chanel solbriller! Som jeg har hatt i ca 1 mnd! Jeg har lett over alt og finner dem ingen stedet! Jeg begynner snart og gråte! :( Hjeeelp meg :(

I dag var siste dagen med jewlery beading. Madde var veldig glad for det, men jeg syntes det faktisk er ganske gøy. Noe jeg måtte gå på, og det er ingen barn der! Bonus. På kvelden i dag var jeg på kino med Klazy, en amerikaner fra turninga. Meen, jeg trenger deres hjelp. Siden jeg har kjøpt en pysj her. Som på en måte er som sparkebukser for voksne. Skal jeg ta den med hjem? Eller ei? Den tar nemlig så stor plass..





Og jooo! Alle i min familie som røyker, les dette
Der ser dere! Dere gir meg kreft alle sammen! Takk for det!

Sååå, har dere sett mine solbriller? Og skal jeg ta med pysjen hjem eller ei?

2 kommentarer:

  1. tror du har nok av pysjer og kosedresser. prioriter noe annet, som du sikkert har mye av. klem bestisene

    SvarSlett
  2. hmm, dilemma, dilemma...den så veldig god ut da..:) klem mamma

    SvarSlett