fredag 27. august 2010

Siste arbeidsdag

Da var min siste arbeidsdag som au pair over. Det var en ganske trist dag på en måte. Da jeg sto opp lagde Ted pannekaker med chocolate chip til frokost. Han var ute og hentet roser fra hagen han satte på bordet, og vi hadde barne cider. Vi "feiret" skikkelig min siste arbeidsdag mao. Var utrolig hyggelig av han, hvertfall med tanke på at det er en hverdag! Etter frokost kjørte jeg jentene på skolen, og Ted til bart (toget). Ettersom min van har vært ødelagt de to siste dagene, har jeg kjørt Ted sin bil :)

På dagen var jeg og gjorde noen siste ærender som måtte gjøres før jeg reiser. Da jeg skulle hente ungene igjen og sto i Carpool på skolen for og hente Katie og Frances begynte jeg å gråte. Alle de andre bilene må vel ha trodd jeg var gal som satt der og gråt for meg selv.. Men men, jeg skal jo aldri se dem igjen.

På kvelden hadde vi (vertsfamilien min og jeg) avskjedsmiddag på en italiensk restaurant i Walnut Creek. Var utrolig koselig, og det var veldig god mat! Da vi kom hjem fikk jeg brev, et fra hver av jentene, som de hadde skrevet til meg, om meg. Da begynte jeg og grine, og Frances bare: "my letter is so good it makes Susanne cry. Haha" Og etter det gråt jeg bare noen så på meg. Skulle gi dem natta klem for siste gang, men måtte bare løpe ut igjen, for jeg begynte bare og gråte. Uff, griner bare av og skrive det. MAMMAAA! Din feil at jeg er så tåreraus (det ordet fant jeg på selv faktisk. Ikke ødelegg ved og si at dette ordet allerede finnes mamma/camilla!)

Madeleine var innom her for og si hade og for og hente en vogn som hun skulle ha til sin søster når hun kommer på besøk til henne. Da gråt jeg selvfølgelig litt mer, og da hun kjørte ut av veien her jeg bor, sto jeg sammen Biscuit og gråt. Det var kjempe koselig! Madeleine er den personen jeg har vært mest med i sommer, så jeg kommer til og savne henne masse! I tillegg hadde hun lagt igjen et kort, så da gråt jeg litt mer.







Jeg er kvalm..

1 kommentar: