tirsdag 3. august 2010

Hirrajomola

Serr, er det mulig! Først på fredag fikk jeg mail om at flyet hjem fra Mexico er kansellert. Great! Så da satt jeg to timer i telefon i går for og fikse det. Jeg var passe irritert da jeg la på telefonen for og si det sånn, er liksom ikke det jeg liker og bruke tiden min på! Men da jeg sjekket mailen min i går kveld etter turningen, viser det seg at de har kansellert flyet til og! Så da ble det 40 nye min på telfon med Expedia i dag. Trodde faktisk jeg skulle krepere. Hater og sitte i telefon, hvertfall pga slike ting. Men anyways, nå har alt blitt fikset igjen, og vi er igjen på vei til Mexico om under en uke!!

Denne uken har ungene fått beskjed fra Country Cluben om og hvile, noe som gjorde at Whitney har gitt dem lov til og se på TV!! Så nå sitter jeg her og "jobber", mens ungene ser på tv. Jeg har det hardt.. Drar forresten hjem om 23 dager!! Sooo coool! Har bestemt meg for at siden jeg bare har en mnd igjen skal jeg få lov til og være så usunn jeg bare vil! Har tross alt vært flink i 2 mnd nå! Så da kommer jeg vel til og legge på meg 10 kg den neste mnd! Men det går bra :)

2 kommentarer:

  1. Oi da vennen det hørtes dramatisk ut! Hadde noe av det samme da jeg skulle til deg med Lufthansa. Det er noe av det kjedeligste som kan skje tror jeg. Men bra det ordna seg hvertfall :)
    Er den klokka på høyre siden ny ? den var kul :P
    Og igjen, det er nå mitt yndlingsbilde, jeg vil ha det ramma inn <3
    Natta søta<3

    SvarSlett
  2. Blir sikkert herlig å komme seg til Mexico! Kanskje du kan ta med smykkene du har laget å selge der?:-)
    klem mamma

    SvarSlett