mandag 16. august 2010

Home, sweet home!

Jeg tror ikke det er mye som er deiligere enn og komme hjem, etter en ferie. Alt er så mye bedre hjemme! Og alt er mitt! Min seng, min dusj, min mat.. osv osv. Jeg har faktisk dusjet 2 ganger på under 12 timer, bare fordi jeg elsker og dusje i min dusj! Jeg føler meg tusen ganger renere etter en dusj i min dusj. Det er rart det der. Men så kom jeg på og tenke på en annen ting! Når jeg flytter hjem herfra, hva kommer til og skje da? For da flytter jeg jo fra mitt andre hjem, til mitt første hjem.. Det kommer nok til og bli veldig rart..


Til frokost i dag spiste jeg brødskiver med nugatti. Jeg fikk nemlig nugatti av pappa da han var her i februar! Den er kjempe praktisk, for den går nemlig ut på dato samme dag som jeg drar hjem! Hva mer kan man ønske seg?



Duu trodde kanksje at dette innlegget skulle handle om min ferie, meen nei. Jeg har ikke tid nå. Jeg skal nemlig ut og finne et par med Tom-shoes, for jeg har nemlig ikke allerede plassproblemer i kofferten.. Men jeg bare MÅ ha et par. Jeg hadde et par før jeg flyttet hit, men de ble ødelagte. Så da må jeg faktisk ha et nytt par! Wish me luck!

Neste innlegg kanskje jeg forteller om dette:

Det skal liksom fårestille meg..

...To Be Continued...

2 kommentarer:

  1. De har Toms på nye outletet i Vestby tilk 299,-. Klem Camilla. Ps. Skjønte du hvilken bukse jeg mente?? Du har jo sånn selv. EN slags tightsbukse som ser mest ut som en bukse, fins i mange farger, jeg kjøpte olabuksen.

    SvarSlett
  2. Camobilla: jeg kjøpte mine for 266 kr ;) Så jeg vant. Jaaa. jeg har skjønnt hvordan bukse du ville ha. kjøpte nesten en til deg i går, men så var dem så korte i beina :S skal lete videre..

    SvarSlett