lørdag 7. august 2010

Oh my

Jeg trodde liksom at jeg skulle føle meg bra etter og ha fortjent og spise usunn mat. Men herlighet, etter og satt verdensrekord i cookiespising vil jeg faktisk si at jeg føler meg ganske ille!Det er faktisk så ille at jeg kunne ønske at jeg visste hvordan man får seg selv til kaste det opp.. Men det vet jeg nå ikke, så nå går (les:sitter) jeg her den største elefantmagen fyllt med cookies og syns synd på meg selv. For og forbrenne alle de kaloriene jeg har inntatt den siste uken må jeg vel bestige Mount Everest.. TO ganger.. Men jeg tror faktisk at jeg avblåser min "en måned med usunnheter"-tid, for dette går faktisk på kiloene løs. Når jeg først starter og være usunn, stopper jeg liksom aldri! Jeg blir ikke engang mett!

Jeg satt i går kveld for og laste opp bilder, men kjære mongis blogspot nektet. Den 20ende gangen ga jeg rett og slett opp!! Men her kommer det endelig:

På morningen i går tok jeg med meg ungene på mitt rom, ettersom vaskedamen kom. Der spillte vi twister og et ludoaktig spill. Etter det hjalp de meg med og sortere sokkene mine. Det syntes de var dritgøy. Haha


(rommet mitt har akkurat plass til et Twister spill på gulvet :) )

Denne helgen er det et stort svømmestevne i Orinda. Da har de en parade med biler, og da blir selvfølgelig bilen pyntet. OCC (Orinda Country Club) sin svømmeklubb blir kalt for Sharks, og derfor er det jo veldig logisk at man maler tenner på frontruten, og setter en haifinne på taget:





Og her er de søteste OCC svømmerne i verden:


Men NÅ skal jeg hoppe i sengs! I morgen tenkte jeg og tvinge meg selv til og løpe en tur!

God morgen alle sammen, god morgen far og mor, god morgen store søster..... (you know the rest, right?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar