onsdag 25. august 2010

Good Bye BBQ

Fikk panikk da jeg gikk og la meg i går, for jeg følte at jeg har sinnsykt dårlig tid til og pakke, og gjøre alt som trengs før jeg drar hjem.. Men i dag har jeg vært på biblioteket og betalt for en bok som ble glemt igjen på flyet til Mexico, fått printet ut flybilletten, stengt min bankkonto, tatt pedikyr, tatt ned bilder fra rommet og blitt kvitt med tre nye bæreposer med ting, som jeg ga til Madde :) På kvelden i dag hadde jeg Good Bye BBQ i Moraga park. Det var veldig koselig, og jeg fikk Twilight boken i avskjedsgave. Det er nemlig så mange som mener jeg burde lese den her, og nå er jeg på en måte tvunget til og lese den. Haha



Jeg ser forresten på bilder av meg selv for tiden at jeg har lagt på meg, noe jeg misliker. Bmien min tilsier at jeg forsatt er normalvektig, men jeg føler at det er bedre og ta et tak nå, istedet for og gjøre det når jeg faktisk må. For da er det sikkert vanskeligere. Så da har jeg bestemt meg for at denne bloggen (eller en annen jeg lager), vil bli min "slankeblogg." Jeg føler meg nemlig ikke så bekvem i min egen kropp lenger.. Men for alt jeg vet kan det jo hende at bare jeg kommer tilbake til Norge, vil alle mine ekstra kilo bare falle av som lette fjær. I wish.
Gidder ikke engang gå og legge meg. Er så sinnsykt varmt på rommet mitt! Jeg har faktisk kjøpt sovemedisin for at jeg skal greie og sovne!


I will miss these cute girls <3

1 kommentar:

  1. Gleder meg sånn til du er hjemme igjen. Klem fra Monne

    SvarSlett