tirsdag 24. august 2010

OMG!!

I'm so happy happy! Serriøst! Da jeg var ferdig og jobbe i dag, ble livet mitt et levende gledeshyl. Jeg har vært glad siden liksom. Jeg hadde date med Madde, vi hadde nemlig runden med avskjedsmiddag på kinarestauranten i Orinda, så bar det til Yogurt Shack, for til slutt shopping runde i Walnut Creek. I love my life. Men det som gjorde dagen så fantastisk, foruten Madde såklart, var utrolige tilfeldigheter. Først da jeg åpnet min fortune cookie etter kinamaten sto det noe som: "You will soon go to a country far away!" Og jeg bare snudde meg rundt og sa: " hvem er det som har spionert på meg nå, veldig morsomt!" Ble nesten litt paranoid for noen sekunder. Jeg skal jo til Norge!!! Om bare 3 dager faktisk. Helt sinnsykt.

Men! Det som gjorde meg hyper glad var nemlig det; jeg har siden jeg mistet solbrillene spurt om Madde kunne sjekke i sin bil om mine savnede chanel solbriller ligger i hennes bil, men det har altså aldri skjedd. Så da lette jeg under passasjer setet. Så fant jeg stakk min hånd under setet, og bare: hei! Dette kjennes ut som mitt solbrillekover! Så jeg ble drit glad, helt til jeg tok hånden fra ut under setet og fant ut at det var en parfyme! Og madde bare:" det er jo parfymen min joooo!" (bare at hun sa det på svensk). Hun har nemlig mistet sin parfyme, den har vært borte siden før vi var i Mexico liksom! Så da ble hun kjempe glad! Men gjett hva! Under setet var det ikke tomt! For der lå nemlig mine elskede solbriller i sitt vakre solbrillecover! Herre jesus. Begge to bare hylte og klemte i glede! Helt sykt liksom. Du burde vært der for og følt gleden! Men hello! Det er jo helt sykt! Begge to har savnet noe i ca 3 uker, også finner begge to det de leter etter under det samme bilsetet?! Hva er sansynligheten for det liksom. Jeg hadde nesten helt gitt opp håpet! Takk Gud :) Så nå er jeg hvertfall såååååå glad:



Jeg fikk ihvertfall kjøpt meg litt undertøy fra Victorias Secret, og det er jo bra. For den butikken har vi jo ikke i Norge. Kanskje jeg burde fylle opp kofferten med Frappuchinos fra Starbucks også, i og med at vi ikke har det i Norge heller! Dumme norge. Neida. tulla.

Jeg har forresten sendt søknad til to jobber som jeg fant på finn, men jeg kommer mest sansynlig til og ikke få noen av dem. Men hvis alle krysser fingere for meg, kan det jo hende!! :)

I dag har det vært strålende sol og 40 grader! Orket ikke gå ut faktisk. :) Men da jeg kom hjem fra Walnut Creek var rommet mitt fortsatt 36 grader! Finnes nemlig ikke AC på den delen av huset jeg sover. Så nå står det en vifte på der inne, og jeg krysser tærne for at det skal hjelp litt ihvertfall! Laster ned sanger til iPoden mens jeg venter på at rommet skal bli klart, må jo gjøre den klar for min 10 timers flytur på fredag! :) Alt må være klart!

Love this song:

1 kommentar: