fredag 27. august 2010

Siste innlegg fra Orinda

Da har jeg pakket ned alt jeg skal ha med. Kommer nok til og måtte betale overvekt, men det får man regne med når man skal flytte ett års liv i to kofferter! I morges sa jeg hade til Ted og jentene. Var utrolig trist. Noe av det tristeste jeg har opplevd faktisk!

Dette er siste innlegget fra USA for min del, takk for alle søte lesere som har fulgt mitt år som au pair. Det har vært min ære og skrive til dere! Snakkes i Norge!

Nå skal jeg gå ut med alle tingene mine til bilen, og så skal jeg pakke ned pcen! Vi ses i morgen klokken 1610. Regner med at aaalle dere er der da :D?!

NORWAY! BE PREPARED! I'M COMING HOME!

4 kommentarer:

  1. Så trist og bra og alt på en gang, i hvertfall: God tur!!!

    SvarSlett
  2. takk martine :) glemte og svare på ditt tidligere spm.
    Nei, jeg angrer ikke på at jeg ikke extenda, føler at ett år er nok for meg :)

    SvarSlett
  3. Takk for svaret, da venter jeg til jeg kommer frem :D

    SvarSlett