søndag 1. august 2010

Sliten

Hurra for bestemor! Hun har nemlig hatt bursdag! Men jeg har hatt så mye og gjøre at jeg ikke fikk tid til og gratulerer deg! Men jeg benytter herved anledningen til og ønske deg gratulerer med dagen, på etterskudd! Håper dagen var fin :) Hipp hipp hejsann.. (Gaven sendte jeg med Stian hjem til Norge :) )



På fredag var det tilbake til Adult Education for og lage flere smykker. Denne gangen ble jeg veldig fornøyd med resultatet. Vi lagde nemlig armbånd, og jeg hadde funnet de perfekte pærlene, så jeg har brukt armbåndet både fredag og lørdag! :)

Her er under veis


Madde konsentrerer seg :)


Resultatet :)


På kvelden på fredag hadde jeg Photoshoot med Gundu som jeg tok fotoklassen med, så nå har jeg ca hundre bilder, bare av meg. Kunne det blitt bedre? Ble ca bare 3 fine da vell og merke.. Her er to av bildene:



Det perfekte armbånd :)


På dagen på lørdag var vi ute og shoppet. Da byttet jeg inn den svarte og blå kjolen som var på et tidligere innlegg, og byttet den til en fin kardigan med pærler og stasj på. Den høres kanskje ikke søt ut, men den er det! På mallet spiste vi verdens beste kanelboller:



På fredag kveld var det Mette sin bursdag. Der var det gratis drikke til alle! :) Me like! Men da klokken ble 11 dro alle de som var gamle nok ut i Walnut Creek, mens jeg dro hjem og la meg. På lørdagen dro jeg og tre andre til San Francisco, til en club for turn treneren min jobber, så han slapp oss inn der, og ga meg gratis drikke hele kvelden. Jeg ble ikke full, lover! Vi dro også til en annen club der hun blonde på bildet under kjente en som jobbet, så da kom vi inn der og. Ikke værst. Litt trist at jeg fant ut dette nå, 1 mnd før jeg skal hjem, at jeg faktisk kan komme inn på cluber her! Men men.. Når jeg kommer hjem kan jeg jo dra ut så mye jeg vil! :)






Jeg har ikke noen flere bilder.. Men jeg har tydeligvis mistet kameraet mitt i bakken. For det er ødelagt! Great. Noen som har noe tips til kameraer som er bra?

3 kommentarer:

  1. Det var fine bilder av deg! Den på Face også :)
    Det er ikke lenge til du kommer hjem nå, og jeg gleder meg! om 4 uker så er jeg hjemme også! blir bra :D
    Savner deg. Klem fra Martin.

    SvarSlett
  2. Ser skikkelig fint ut da! Litt spesiell håndstilling på det ene bildet:-)
    Flinka!
    klem mamma

    SvarSlett
  3. tusen takk for bursdagshilsenen. har vært i england og skotland i 10 dager, så dette så jeg først idag den 4 august. gleder oss veldig til du kommer hjem. masse klemmer fra bestisene.

    SvarSlett