torsdag 29. juli 2010

Billetten hjem!

Etter mange ukers venting har jeg endelig fått billetten hjem!!! Er helt sinnsykt hvor rastløs man blir av og vente på slike ting! Jeg feiret på bassenget i dag med en is sammen med Kimya, selvom det ikke er lørdag i dag. Jeg syntes nemlig det var verdt og feire. Såå, informasjonen som alle har ventet på (de fleste har vel sett dette på facebook allerede, men for de som ikke har det):
Jeg forlater amerikansk grunn fredag 27. august klokken 16:55
og ankommer norge lørdag 28. august klokken 16:10

Hvem gleder seg? I do

4 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg systra mi:D!

    SvarSlett
  2. Hurra hurra hurra!!!! smask, mamma

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg også.
    Klem fra Monne

    SvarSlett
  4. JEG gleder meg veldig :D Jeg kommer hjem 31 :) passer bra det :) Kyss <3
    Fra Martin.

    SvarSlett