tirsdag 8. juni 2010

Enda en klasse over..

I dag var nemlig siste gangen med fotoklassen, og vi avsluttet med en utstilling. Jeg stilte ut 20 bilder. Da klassen startet en gang i april var vi hele 15 stykker, mens i dag var det bare 2 som møtte opp! Og begge var au pairer, og vi var der bare fordi vi trengte timene. Hehe, neida.

Alle kunne invitere venner og familie, og min vertsfamilie kom for og se! Det var utrolig hyggelig av dem, med tanke på at de måtte kjøre 30 min for og komme dit! Gundu (den andre au pairen som var der,) hadde invitert med seg 4 felles venner. Da klassen var over dro vi og feiret på yogurt shack. "Det er alltid en grunn for og dra på yogurt shack!"




Meg og mine bilder



I morgen skal jeg prøve og slappe av, for har vært så stressa med alle bilder og ting som måtte være ferdig til i dag. Ikke det at jeg kan bli så veldig stressa in the first place. Meen, siden jeg er så sinnsykt flink til og gjøre alt i siste liten, ble jeg ganske stressa etter at jeg, tidligere i dag, ikke fikk printa ut bildene på de 2 første stedene jeg dro, og hadde 20 min igjen før jeg begynte og jobbe, daaa begynte jeg å føle at jeg hadde litt dårlig tid. Meen, jeg fiksa det til slutt! Under har jeg lagt ut en "film" med bildene som jeg viste på "galleriet" i dag. Temaet mitt var blomster. Bildene er forresten mye finere og klarere når de er større..


(Nei, jeg greier ikke skrive mitt eget etternavn riktig :( )

Hva syns du?

1 kommentar:

  1. Imponert! Tror jeg vil ha ett forstørret! Må bare velge hviket da...mange fine her:)
    Gratulerer med utstillingen, flott at fam'en kom, hva syntes de?
    klem mamma

    SvarSlett