lørdag 5. juni 2010

Varme California

Finally har California skjønnt hva slags vær som er ment for dette stedet. I hvertfall for en helg! Har vært typ 30 grader i dag, og jeg benyttet anledningen til og sole meg..i ca en time. Madde og jeg fant ut at det var mye viktigere og spise is og ta manikyr og pedikyr enn og sole oss. Vi har jo tross alt hele sommern foran oss! For min del er ikke det nok, med tanke på at jeg har mistet alle mine pigmenter slik at jeg ikke blir brun lenger. Plus at jeg smører med solfaktor 30 for og ikke få soleksem. Kommer til å være blekere enn nordmenn flest når jeg ankommer norsk jord i slutten av august. Neida, tror kanskje det har noe med at jeg er utålmodig.. Jeg får vel bare vente og se (ute i solen..)

Sååå fin med nye negler!



Maddes føtter og mine hender. Et helt normalt bilde



Og Madde prøver og se smart ut, men det funker ikke siden hun er svensk..


..meeen fordelen med og ha svenske venner er at man ler så mye. For man missforstår jo hverandre hele tiden, så selv det kjedeligste kan bli til det morsomste, uten de største anstrengelser. (jeg vedder på at Madde ikke forstår dette. Hun prøver nemlig og lese bloggen min, men hun forstår ca bare halvparten av det jeg skriver...) Nesten hver gang jeg ringer henne eller Petra sier dem: "Jag er hemma." Da ler jeg.

Sandra: det er ikke så dyrt og få fraktet bilen fra USA til Norge. Men er værre med all skatten du må betale for den..

Nå skal jeg lage popcorn og se på Full House. I morgen skal jeg på Stinson Beach og der skal jeg bli brun (I wish). Snart god natt til meg, og så god morgen til dere..

(jeg undrer fortsatt på hva dere syns om bilen..?)

2 kommentarer:

  1. Haha jag förstår i alla fall sammanhanget av vad du skriver och det är ju alltid något ;) Idag ska vi ha kul på beachen :D See you soon!

    SvarSlett
  2. Bilen er fin:) men vet ikke om den blir billigere når du må få den frakta og betale skatt på den. Kan være at den er vanskeligere å få solgt.
    Du kommer uansett til å være brunere enn meg, siden jeg har blitt nordlending og kommer til å være bleikere enn noen gang :P og du var jo veldig mye brunere enn meg da jeg var hos deg sist.
    Glad i deg vennen<3 klem Martin.

    SvarSlett