onsdag 30. juni 2010

Motstå fristelsene!

Heeelt ærlig tror jeg faktisk USA er det værste landet å prøve og være sunn i! Uansett hvor man snur seg er det fristelser som ønsker og dra meg ned i sumpa. Jeg var på au pair møte i dag, der satt jeg 1 meter unna to STORE brett med nystekte brownies. Jeg trodde helt seriøst jeg skulle begynne og gråte, for jeg hadde såååå lyst på bare "ett" stykke. Men jeg kjenner meg selv såpass godt at hvis jeg hadde bare smakt så mye som en smule av den kaka, ville jeg kastet meg over begge de to brettene med søte djeveler, og ikke stoppet før det var helt tomt. Men, mens jeg sitter her i USA og sliter med alle fristelsene, ser jeg at VG tv har kommet opp med et fantastisk live show!



"Se laksen LIVE!" Omg! Tidenes påfunn! De tenkte vel på pensjonerte fritidsfiskere som ønsker og tilbringe litt mer tid sammen med laksen. Takk VG tv! Det var akkurat dette jeg hadde ønsket meg!

Midt i au pair møtet ringte min kjære ste-bror som tilbringer en måned på språkreise i Sonoma, som ligger ca 1 time unna her. Han fortalte meg om alle mennskene som røyka weed, og at alle damene i amerika digger han. Selvfølgelig. Men sånn er det og være Stian! Umulig og motstå :) Men nok om det, her kommer to bilder fra trampoline stedet vi var på i går!



Ellers da? Går det bra der hjemme i Norge? Jeg har forresten fri fra torsdag kveld til tirsdags morgen, så jeg klager ikke. Men jeg kommer nok mest sansynlig til og klage til helgen, for på 4th of july er det nemlig meldt 31 grader her. Please send some ice!

Adios

1 kommentar:

  1. Ikke klag over 31 grader! Deilig det! Erik og jeg kom til Drøbak i går for å være hundevakt, måtte sove i den gamle sengen din nede i natt. ALDRI sovet så dårlig i hele mitt liv tror jeg! Nå venter jobben på meg. Kos deg i frihelgen. Klem Camilla

    SvarSlett