mandag 7. juni 2010

Stinson Beach

Første gangen på ca en uke at jeg blogger før Madde. Vanligvis pleier jeg nemlig og stjele alle bildene fra hennes blogg, siden hennes kamera tar mye finere bilder enn mitt, plus at jeg aldri gidder og ta med kameraet mitt noen sted. Haha.

Anyways, i går var en helt sinnsyk deilig dag, var opp i mot 30 grader, og vi dro til Stinson Beach! Vi kjørte Highway 1, og som de fleste vet, er det en VELDIG svingete vei med en helt sinnsyk fin utsikt. Jeg fikk desverre ikke tatt noen bilder langs veien, siden jeg var den som kjørte.. (På veien hjem greide jeg faktisk og bli bilsyk! Det er første gang jeg har greid, når det er jeg som kjører, det sier litt om hvor svingete den veien er.. eller om meg..)

Så vi var i alt 12 au pairer og 3 biler som dro til stranden. Vi representerte vel i alt 7 forskjellige land! (Ingen amerikanere!) Det var sol og varmt, og alle hadde tatt med seg grill mat. Vi lå og stekte på stranden i ca 5 timer, noen badet faktisk. Skjønner ikke at de orket det! Vannet her er sinnsykt kaldt! Rundt klokken fem var det tid for grilling. Maten var god, og ingenting minner meg mer en sommer, enn grilling. Så nå har sommerfølelsen virkelig inntatt min kropp! I tillegg ble jeg solbrent på rompa!! Nå kan jeg verken sitte eller gå, uten at det gjør vondt. Og det til tross av at jeg smurte meg hele tiden, med solfaktor 30!



12 flyvende au pairer


Meg og madde som soler oss. Jada, jeg er hvit


Legg merke til mannen i bakgrunnen. Haha

Nå har jeg bestilt skolebøker til matten som jeg skal ta neste år. Plus bøker til T1 matte, som jeg skal lese i sommer. Så nå kommer det forhåpentligvis i posten snart. (Mamma, kan du sende T1 bøkene videre hit? =D ) Da har jeg hvertfall nok og fåreta meg i sommer! IIIIK.

Nå skal jeg gå og ta bilder til fotoklassen min! Så får dere der hjemme han en fiiin dag/kveld

1 kommentar:

  1. Hei jenta mi, det så skikkelig koselig ut! Gleder meg til du viser de fantastiske bildene du tar på skolen:) Du blir familiens masterfotograf når du kommer hjem! Husk noe av det du lærer slik at du kan lære meg litt?
    klem mamma

    SvarSlett