torsdag 3. juni 2010

Serious problems..

Jaada. Da synger pcen min på siste værset. Det er i hvertfall hva jeg mistenker. Ca 15 min siden satt jeg og facebooket og ante fred og ingen ane, da plutselig hele skjermen ble blå, med masse skrift på. Jeg rakk akkurat og lese: "Serious problems.." før pcen ble svart og startet på nytt. Regner med at dette ikke er et veldig godt tegn. Stakar pcen miin!


(jeg prøver og innbille meg hvordan det er og være hund..)

Jeg ble såå glad da jeg oppdaget at jeg hadde 6 kommentarer i forrige innlegg! Takk til dere. U made my day! Men jaa.
Maammaa: elger?! Really? De kommer til og tro vi er gale. Men det er vi jo og forsovet.
Sandra: det college jeg gikk på hadde hvertfall noe sang greier. Leste egentlig aldri om de fagene i og med at det IKKE er interessant med mitt sang talent. Kunne ønske det var en klasse som het: hvordan gå fra øredøvende sangstemme til korjente.. Eller noe sånnt..
Pappaaa: du vil egentlig bare at jeg skal tilbake til det jeg rømte fra? Mohaha. Du kan jo fortsatt skylde på geita og julenissen da! De roter sikkert masse. Og jo, kan jeg ikke bare arve din bil?


Skummel djevelhund..


Katie var syk i dag, så jeg måtte reise hjem fra kjøpesenteret! Tenk så unødvendig av henne og bli syk, akkurat når jeg befinner meg i et prøverom, fullt med masse fine kjoler! Sikkert et tegn fra Gud, for jeg prøver egentlig og spare penger til Mexico. Plus at saldoen på kortet mitt er ca $0,21, så hadde nok fått en stoppe på shoppingen anyways da jeg skulle betale i kassa. Men anyways, poengen var; Whitney (min vertsmor) ringte meg da for og fortelle meg om Katies sykdom. Hun sa som følger; "Hi, Katie is sick and I need u to pick her up." Jeg tenker bare "noooo", for personlig er jeg ganske lykkelig når jeg (vindus)shopper. Så jeg svarer "well, I'm at the mall right now, and I'm not the one driving." Og hun bare "well, it's better that u go home, than that I go home" Da ble jeg kjempe sur! Hva mener hun med det? Mener hun liksom at det HUN gjør er så mye bedre enn hva JEG gjør? Ærlig talt, hun er jo bare advokat, hva viktig kan hun gjøre da? Neida. Men var ikke noe gøy, siden Petra ble lei seg fordi hun hadde faktisk en plan over hva hun måtte shoppe på dette senteret, i motsetning til meg, som var der uten penger! Veeldig bra.

Jaaa, penger. Det som er så fint når jeg ikke lenger har mobil, er at jeg ikke lenger kan sjekke saldoen min på sms. "Jaja, hun kan jo bare bruke nettbanken" tenker du, men nei. Det går ikke det heller! For hver gang jeg går inn på dnbnor.no, klikker internett! Det er helt sant! Tror de har virus! Eller kanskje det ikke er meningen at jeg skal bruke mine norske penger. Er ganske sikker på at det ikke er mye penger på det norske kortet uansett, for fikk en melding for to uker siden (før jeg mistet mobilen), din saldo er på under 200 kr. Jippii. Så nå sitter jeg her med null kr, eller dollar. Meen, jeg får lønning i morgen, eller i dag i Norge. La oss si fredag. Gjør alt mye lettere.

I dag var siste gangen på turningen i San Francisco. Så fra nå av skal jeg bare reise til Berkley, som tar meg bare 20 min med bil! Blir veldig deilig med kortere reisevei! Plus at det er to ganger i uken, OG er billigere! Vinn vinn situasjon for meg.. Men jaa. På vei hjem på toget, greide jeg selvfølgelig og møte på min fotoklasse, som har vært på galleri i dag! Det skulle jeg egentlig vært med på, men jeg ville mye heller turne.. (Hvem skulle trodd det?). Btw, fotolæreren min likner faktisk mistenksomt mye på julenissen! Vedder på at han jobber deltid som julenisse i desember! Angående julenissen! Pappaaa! Hvem var julenissen som hatte på seg hydro texaco belte? Jeg må faktisk få vite det snart! Hvis ikke tror jeg nok jeg dør. Helt sant!



En ting som alle liker (tilogmed alle amerikanere), er pannekaker! Jeg har hvertfall aldri møtt noen som ikke liker pannekaker. Har duu? Så det var det jeg ville lage til middag, meen jeg tror jeg har mistet alle mine kokkeevner jeg en gang hadde, eller kanskje jeg egentlig aldri hadde. Det har vel strengt talt aldri vært et stort problem for meg og lage pannekaker, den første blir alltid dust, eller så blir den første bra, og alle andre duster, det kommer ann på. Men i dag var det en kjempe fin pannekakedag, for i dag fikk jeg bare en gjeng med dustepannekaker av alle sorter og varianter. Enten var de for deigete, eller så var de for godt stekt, eller så var dem hullete, eller så var dem stive som pinner. Var alt i alt et veldig vellykket måltid altså! Lurer på hva jeg har gjort galt! Fra nå av blir det bare toro tomatsuppe til middag når jeg er kokk!



Se på den fine pannekaka!

Ps: gratis privatkokk søkes...

1 kommentar:

  1. Utrolig at barna kan bli syke gitt:) hmm...du må nok trå til litt ja.
    God bedring uansett!
    mamma

    SvarSlett