søndag 27. juni 2010

Oh happy day

I går var jeg i San Jose for første gang. Var der med en fra turninga, som faktisk har bursdag på samme dag som meg! Anledningen var en musikkfestival. Det var rockefestival vel og merke, så ikke helt min stil. Men var gøy med mange mennesker, plus at jeg spiste yogurt is, så var verdt det. Det var min venninne som kjørte, og jeg trodde faktisk jeg skulle dø hele tiden. Hun er nok en av de værste sjåførene jeg har vært med på. (Håper hun ikke skjønner norsk.) Hun satt liksom og spise med begge hendene, og styrte med beina, MENS vi lå på motorveien i typ 80 mph! Jeg takket til Gudene da jeg endelig kunne gå trygt ut av bilen klokken 3 am i natt!





Våknet i morges klokken 9. Skypet med den høyst savnede Petra, som er trygt hjemme i Sverige. Deretter var det Martin sin tur, og til slutt snakket jeg med Mamma. Så fikk unnagjort til skyping i dag :) Og det er jo koselig. I tillegg har jeg vært på Costco i dag, som er på en måte et lagerutsalg av mat, klær og alt mulig tenkelig, der de selger alt billig i store esker! Og når jeg sier store, mener jeg gigantiske! Jeg endte opp med og kjøpe tyggis (så nå har jeg 240 tyggisser og tygge,) pluss champion sports bh'er som skal løpes med. Virkelig en morsom opplevelser og være der, og synd vi ikke har det i Norge. For hadde det ikke vært for at jeg konstant tenkte; "alt jeg kjøper må jeg også ta med meg hjem", ville jeg gått berserk der! Too bad.

På kvelden var vi syv jenter å så på filmen "Grown ups" på kino. Det å gå på kino i USA er en helt annen opplevelse enn i Norge! I norge hører man liksom en og annen som fniser litt under filmen, mens her sitter alle og gapskratter, HVER GANG det skjer noe som er litt morsomt! Og klapper gjør de også. Det som er litt dumt er jo at man nesten ikke hører hva de sier på filmen, ettersom alle ler hele tiden. Og ikke nok med latter, når filmen er ferdig, klapper de! Jeg tenkte bare OMG.


Filmen var morsom da!


Men nå skal jeg sove! I morgen er det jentenes bursdagsselskap, som vil si at jeg skal jobbe! Johoo. Ikke det at jeg mye heller ville vært i SF, og sett på gratis konsert og Homseparaden. Neeeida. Jeg elsker og jobbe! God natt

1 kommentar: