fredag 11. juni 2010

Jeg har fått..

.. en pakke i posten! :D Fra mamma!



Og i den var det maasse kryssordblader! Derfor har jeg ikke hatt tid til og blogge. Har bare løst maasse kryssord. Men jeg er ikke så veldig flink, har startet på ca 25 forskjellige kryssord, men har ennå ikke funnet noen løsningsord. og dette er da i Mikkemus Kryss. Gleder meg til jeg skal begynne med allers krysset jeg! Plus at jeg fikk regningen til Bjørknes. Hurra! Så nå håper jeg bare på at jeg vinner på alle premiekryssene, slik at jeg får råd til og betale for skolen..

I dag jobbet jeg fra 7 til 9.30, så det ville si at jeg måtte stå opp tidlig! Utrolig unødvendig, for da måtte jeg jo finne på noe og gjøre hele dagen! Istedet for og sove bort hele dagen, noe jeg har svart belte i. Såå, jeg dro på gymmen, møtte Petra der, og trente i to timer. Så dro jeg hjem. Hmm. Så gjorde jeg ca ingenting i fire timer. Så gikk jeg ut og solte meg i 28 grader og skyfri himmel, så sovna jeg og våknet klokken fem av at skyggen kom og tok meg. Så var det Petra sin avskjedsmiddag. Siden om en uke reiser hun fra meg :( Slemme Petra :(


Meg og Malin (enda eeen svenske, de er snille, for all del, men de sier alltid at de er hemma når jeg ringer. så jeg bare, javel)


Madde, Petra, Meg, Malin og Kirsten

Og etter deeeet, snakket jeg med expediadame i en time, så nååå.. nååå har jeg og Madde booket oss tor til MEXICOOO! :D All incluesive, adults only (which means no kids! Vi skal jo faktisk på ferie!!) og taning på hele dagen lang. Vi måtte nemlig ha all incluesive, tilfelle vi ble rana, da har vi ihvertfall mat og alkohol! Aaah. Vi er heldige. Ikke lat som du ikke er misunnelig engang, tilogmed jeg er misunnelig..


Meg og madde.Hmm. hvordan skal vi klare oss alene på tur i Mexicoo?

Og iii morgen skal jeg til en strand i Santa Cruz, også jobbe på kvelden. Jippiiii Nå skal jeg sove. God natt

1 kommentar: