fredag 4. juni 2010

Utekino!

I dag har jeg ikke gjort så mye. Hadde fri hele dagen, så fant jeg ut at jeg like så godt skulle bruke dagen til og gjøre ingenting fornuftig. Drit smart! Men jeg har hvertfall vært og sett på biler! Var egentlig ganske skummelt alene, for de bilselgerne her er jo helt gærne! Bare jeg ser på bilen så tror de jeg skal kjøpe den! Men anyways. Jeg har egentlig blitt veldig forelsket i Beetle bilen, men den er jo så dyr (i forhold til andre biler). I tillegg følte jeg ikke at den var så super god å kjøre. Prøvde også en amerikansk bil som heter PT Cruiser. Jeg er litt usikker på hva jeg syns om utseende på den! Den er veldig spesiell syns jeg. Men liker den veldig godt invendig! Hva syns du?








Men jeg liker veldig godt prisen på den da! Bare 10 000 dollar! Det er en 2008 modell liksom! Den var ganske digg og kjøre også. Plus er at den har myke seter! I forhold til Beetlen er den bedre fordi den har mye mer space, pluss 5 dører istedet for 3. Hvis jeg kjøper Beetle kan jeg ikke ha med meg noen store venner. Flaks at jeg har to bitte små venner, Ida og Karoline, som faktisk får plass baki der. Haha. Neida, men tror det er litt upraktisk hvis jeg skal på fjellet. Eller egentlig hele tiden.. Så blir nok ikke en Beetle. Når jeg blir rik, og skal ha flere biler, daa kan jeg kjøpe meg en Beetle! Good idea!

På kvelden i dag bakte jeg banankake! Denne gang med sjokolade biter i, siden det sa Petra at var så godt. Personlig syntes jeg at det smakte utrolig usundt, og endte med å bare spise et stykke! Så da ble det faktisk nesten sunt!


Hvorfor blir den alltid så flat? Hva gjør jeg feil? :(



Etter kakebakingen var Petra, Madde og jeg på utekino i en park i Pleasant Hill. DET er amerikansk det. Var veldig koselig, med pledd og påskesjokolade som jeg ennå ikke har spist opp. De viste barnefilmen UP, men vi var vel egentlig bare der for opplevelsens skyld og ikke for hvilken film de viste.. Var veldig spesielt og se på kino under åpen himmel, må prøves!



Til slutt, ett bilde av fjellet som Petra og jeg gikk på. (Neida mamma, jeg kjører ikke og tar bilder samtidig, det ville jeg aaaaldri funnet på, jeg står bare midt på motorveien! Helt sant )



Snipp snapp snute,
nå skal jeg hoppe på min pute

Remember: hva syns du om bilen?

3 kommentarer:

  1. Kjempesøt bil da:) Artig hvis du klarer å importere den til Norge!
    Å selvfølgelig tror jeg på at du IKKE tok bilde når du kjørte bil....
    klem mamma

    SvarSlett
  2. takk for bra svar :-)
    oi, sykt hvor billig det er for biler der! hvor mye koster det å få den hjem til norge egentlig? :)

    SvarSlett
  3. Bilen var kul ! :D likte at den var liten baki jeg, for da er det nesten bare jeg som får plass så da må jeg være i den nesten hele tiden syns jeg :)
    klem karo

    SvarSlett