onsdag 23. juni 2010

Mamma klage

Min mor er lei av å komme inn på bloggen min for og se at jeg ikke har skrevet noe nytt! Men hello! Jeg gjør jo ikke annet enn å jobbe dag ut og dag inn. Uff, livet som au pair er hardt altså. I tillegg har jeg gjennopptatt min "diett" som går ut på å bare spise frukt og mat uten sukker, plus at jeg skriver ned ALT jeg spiser, og trener.. Hovedformålet med dette er egentlig og kutte ut alle frappene, cookiesene og yogurtisen jeg spiser! Funker drit bra, er på dag tre nå, og magen min føles veldig rar.





Utenom det var jeg i barnebursdag i helgen. Til Yaawaa, som er Kimyas datter. Kimya er mine vertsbarns kusine og fetters nanny! Nemlig. Og Yaawaa fylte fem år og er super søt, og her blåser hun ut lysene på kaken sin:




I går var jeg og Madde å øvde oss til vi skal til Mexico, for vi var nemlig på en Mexikansk restaurant. Vi spiste selfølgelig taco, for det er trygt.



I dag/natt reiser min stebror stian til USA. Han skal være på språkreise i CA i en mnd (tror jeg).. Så jeg skal prøve og ta meg en helg fri slik at jeg kan leke litt med han. Han skal faktisk på samme språkreise som Voe, lucky him. Haha



Men anyways, skjønner at jeg burde blogge mer, men hello?! Hva skal jeg blogge om? Noen ønsker?

2 kommentarer:

  1. Så fint nytt design du har fått nå, litt sånn Haight-Ashbury preg over det! :)

    SvarSlett
  2. Pent bilde søting<3 jeg er tilbake igjen:) klem Martin.

    SvarSlett