mandag 28. juni 2010

Innlegg nr 150!!!!

Unbelievable! Hvem skulle trodd at jeg skulle publisere 150 innlegg om meg og mitt! Skjønner virkelig ikke at jeg har hatt så mye fornuftig og ytre til alle dere der hjemme! Og ikke nok med at dette er det 150'ende innlegget, i tillegg har jeg vært i USA i 9 mnd i dag! Only 2 to go!

I går var dagen da jentene feiret bursdagen sin. De hadde Hawaii tema, og feiret den på Country Cluben, hvor ellers? Neida. Men selvfølgelig var det ca 40 grader og stekende sol, og jeg holdte på og renne bort! Men jeg skal ikke klage, når jeg kommer hjem til Norge kommer jeg sikkert til og savne det maaasse.




Varmen forstatte i dag. Men det gjorde ikke noe, ettersom jeg skulle ta med barna til Water World! Var morsomt både for meg og barna :) Frances tok en vannsklie for første gang. Hun var egentlig en cm for liten, men vi latet som ingenting og bare løp til sklien da det var vår tur. Veldig voksent, jeg vet. Men i vannland blir alle barn igjen!

På kvelden i dag var jeg på turning. Jeg gruer meg til jeg kommer hjem, der de ikke har turning for voksne uerfarne slik som meg :( Hvertfall kan ikke jeg finne det noe sted. Kanskje jeg skal bestikke en turntrener i Norge til og starte en turn-trening for voksne! Jaaaa! Bra plan

Men nå skal jeg sove. "Gratulerer til Susanne som har overstått 150 blogginnlegg, og 9 måneder som au pair i dag!!"

(skulle egentlig legge inn bilder til dette innlegget, men det tar tusen år og laste opp. Bilder kommer i morgen..)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til Susanne som har overstått 150 blogginnlegg, og 9 måneder som au pair i dag;)
    Men du har jo vært flink da! Uten bloggen så er det mye vi ikke hadde fått vite om, glemmer lett når man snakker i telefonen.
    Stian stortrives, kanskje han ikke kommer hjem??
    KLEM mamma

    SvarSlett
  2. Hipp hipp heisann hurraaaa! Gratulerer til Susanne som har overstått 150 blogginnlegg, og 9 mnd som au pair i dag! Du er FLINK! Her hjemme er det ikke så varmt, så ikke klag. Jeg begynte å jobbe i går, så da hadde jeg min første av 22 vakter nå i juli. Det blir artig;)!Glad i deg. Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ALT. Og tusen takk for koselig kort som jeg fikk i dag.
    Hilde og Hege planlegger bursdagen min. Skal feires 23-25 juli på Støten.
    Skulle gjerne hatt deg også der. Gleder meg til du er hjemme igjen.Mange klemmer fra Monne

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse. Du har vært kjempeflink til å skrive og fortelle om livet ditt der. Kjempesalto, flotte greier. Gleder oss til du kommer hjem. Nå synes vi du har vært lenge borte. Nå har vi fått sommervær. 23 gr. Ikke værst Klem fra bestisene

    SvarSlett