onsdag 14. oktober 2009

Cassette Adapter?

Hva har skjedd siden sist? Lite..
Mandag: jentene hadde fri fra skolen så vi dro for å se filmen "Cloudy with a chanse of meatballs" som er en barnefilm (of course). Vi så den i 3D og det var faktisk ganske kult! Men ble sliten i øynene etterhvert..

I går: REIN i CA! Det øste ned hele dagen! Det var veldig kjedelig, men bonusen var at da slapp jeg å ta jentene på svømming, i og med at svømmebasenget er utendørs.. På kvelden var det filmkveld hos Kirsten, og det var veldig koselig. Så Madagaskar, men fikk ikke med meg halve filmen engang fordi vi pratet hele tiden.

I dag: Da jeg startet og jobbe klokken 07.30 i dag hadde Ted, min hvertsfar, glemt å vekke jentene, noe som gjorde at vi fikk utrolig dårlig tid, i og med at hun eldste starter på skolen klokken 0800.. Hadde en maur-invasjon på badet mitt i dag tidlig, noe som var lite hyggelig. Så jeg brukte en del tid på å drepe maur i dag. Så nå har jeg satt ut maur feller over hele badet! I tillegg har jeg støvsugd hele rommet mitt, badet og gangen (inkludert tak og vegger..)

Var i Orinda og drakk kaffe på Starbucks med Kirsten, og derretter var vi på en Drugstore der jeg fant meg en Cassette Adapter, følte meg utrolig gammeldags da jeg skulle gå å betale for den. Greia er at i bilen min så er det bare kassett spiller, så derfor kjøpte jeg meg en fin duppeditt som gjør at jeg kan spille av sanger fra iPoden i bilen! Utrolig smart egentlig. Og jeg kjøpte frimerker i dag, så hvem vet, kanskje det dukker opp noen postkort i nærmeste fremtid i din postkasse?

Nå skal jeg hoppe i dusjen, for skal snart dra og hente Frances og kjøre henne på dansing.. Bye Bye..

4 kommentarer:

  1. wohooo.. postkooort!! thorvald meyers gate 5, 0555 oslo, om du føler for det;) Klleeeeem systra di

    SvarSlett
  2. Der er kjempe-hyggelig å lese bloggen din. Håper dere får det fint på Hawai. Allerede ferie?
    Klem fra Monne

    SvarSlett
  3. jaaa. jeg trenger bare adressen til mennesker. siden er vanskelig å sende hvis man ikke vet adressen =(

    drar ikke til hawaii før 27. nov :( meeen, da har jeg noe og glede meg til :D

    SvarSlett
  4. Hehe ;) andressen min er Tveitanvegen 58, 3946 Porgrunn :) Husk å skriv navnet mitt på da :D

    Gøy å lese bloggen din :D høres ut som du har det supert! <3

    SvarSlett