onsdag 7. oktober 2009

Lost?

Ja da kom jeg nettopp hjem fra en 1,5 t lang tur med hunden. Det jeg har erfart etter denne turen er at det faktisk finnes hunder som har dårlig kondis! Denne hunden her har tydligvis ikke gått så mye turer i sitt liv, for det endte med at jeg måtte dra han etter meg, og det var slitsomt i solen! Hvis noen lurer så er det faktisk ganske varmt her, jeg gikk tur i bare singlet og tights:)

I går var jeg ute og drakk litt brus og spiste kake med au-pairer i område, og det var veldig hyggelig. Utifra gårsdagens au-pair sammenkomst fikk jeg vite at det faktisk bor 2 andre au-pairer i min gate, det finnes store kjøpesentre i nærheten og IKEA(!) som selger svenske kjøttboller :D jeg skal lett krabbe meg over dit en dag, må bare finne en som kan kjøre meg dit, siden jeg får ikke lov å kjøre så langt med bilen ennå. (Jeg får bare kjøre i Orinda den første uken)

Under min gåtur kom jeg også på at jeg trenger nye joggesko, siden jeg glemte på en måte og ta dem med, og det å gå tur i flatsålede-sko er ikke akkurat det mest behagelige!

Hvis noen lurte heter stedet jeg bor i Lost Valley, og det passer jo ganske bra til meg, ettersom jeg er ganske lost til tider. Men nå skal jeg gå å dusje. Bye!

3 kommentarer:

  1. Hehehe, du lost? Kan ikke skjønne hva du mener;) FLink du er å gå tur med hunden da!
    Klem fra systra di

    SvarSlett
  2. Skal jeg sende over 3-4 par med joggesko?Kan sende de som flaskepost.kjøp deg gde sko.Klem

    SvarSlett
  3. jaaa :D gjør det papi! det blir nok en lang reise. men det går fint :D du kan jo faktisk sende det i posten. hmmm. det var lurt! klem :D

    SvarSlett