torsdag 15. oktober 2009

Ennå en dag med film?

Ja, faktisk! Og vet du hvorfor? Nei? Fordi det koster $1 å leie film her, dvs 6 kr! Tenk hvis vi skulle hatt den prisen på leiefilm i Norge (pappa)?Det hadde vært noe det! Alt er så sinnsykt billig at jeg hele tiden bruker opp pengene mine på småpriser.. Siden alt er så billig tenker jeg; jaja, den koster jo bare... Og bare bare blir en del i det store og det hele! Faktisk. For eksempel på dette bildet:

Kjøpt nye sokker, sko og genser; siden de kostet jo bare bare.. og tilsammen etter at jeg hadde shoppet bare bare på Target forrige helg ble det $200 til sammen! Og da er det ikke bare bare lenger :( (jeg kjøpte ikke bare de tre tingene altså) Kjøpte også noen søte Converse sko ((og masse annet)) som bare kostet $29, dvs 174 kr! Og det er faktisk ganske billig syns jeg, i og med at det var ekte :)

3 kommentarer:

  1. Ja det blir fort dollars av småbeløp.Nei 1 dollars for leiefilm,da må jo timelønnen justeres ned til 30 kr. timen.vil du det da?Har du fått deg gode løpesko?hm i går var det onsdagspoker her hjemme.9 timer på jobb i dag og nå er jeg stuptrøtt og krabber til sengs. koz fra pappa

    SvarSlett
  2. hehe. men her er det en maskin, ikke mennesker :D så de er faktisk ganske smart. jeg vet ikke om jeg vil kjøpe meg nye løpesko, jeg vil heller at du skal sende meg et av mine par :D de med litt oransj,rød på sålen, de er de nyeste :D høres ut som du koser deg :D klem back

    SvarSlett
  3. Kanskje Martin kan ta de med da? i dag har Har Hilde og jeg vært ute på kumlegården å spist middag med venner av henne.Så en avslappende kveld.klem pappa

    SvarSlett