søndag 11. oktober 2009

Haaaawaaaaaaaaiiii!!

Quiz 1: Hvor er mitt drømmested og dra?? Jo, gjett en gang! Hawaaiii! Quiz 2; hvor skal jeg den 27. nov? Hawaaaiiii!!!!

Jeg bestilte nettopp tur for Martin og meg til Honolulu, Hawaii! Vi drar dit 27. nov og skal være der en hel uke! Og det beste var at det var faktisk ikke så veldig dyrt heller! Kostet $1200 for to pers med fly og hotell i en uke! Jeg gleder meg så sinnsykt, håper det er varmt der når vi kommer! Vet det er mange der hjemme som ikke visste om dette ennå, men nå vet dere det! Og hvis dere ikke vet det ennå er det fordi dere ikke er flittige blogglesere og leser min lille blogg hver eneste dag! Jeg kan vel kanskje vise dere to bilder fra Honolulu og hotellet? Da blir dere vel glade og litt misunnelig?




Det skader vel ikke å plaske rundt her?

4 kommentarer:

  1. OJ! SHIT! det ante jeg ikke at du skulle! Selvom jeg er en flittig bloggleser. Så sykt digg! Camilla

    SvarSlett
  2. flott susanne. ta med deg alt du kan. høres fantastisk og ser fantastisk ut.får sikkert en kjempetur!!!!!
    klem fra bestisene.
    obs. leser alt du skriver!

    SvarSlett
  3. jaaa <3 jeg gleder meg. det ser veldig deilig ut, og selvom det ikke er så altfor kaldt her, kan det være deilig med litt varme :) er digg og ikke trenge å reise over halve verden for å dra til hawaii =D så benytte sjansen mens jeg er her :)

    SvarSlett